H Peugeot παρουσίασε τη νέα γενιά του 208 στην έκθεση της Γενεύης, πριν σχεδόν δύο μήνες και το περασμένο Σαββατοκύριακο ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης της αγωνιστικής έκδοσης του προδιαγραφών R2. Αυτές έγιναν στους δρόμους της περιοχής Vosges στη Γαλλία, με τον περσινό νικητή του γαλλικού 208 Rally Cup, Yohan Rossel, να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.

Η εταιρία αναφέρει ότι η πιο σημαντική διαφορά σε σχέση με σημερινό αγωνιστικό μοντέλο εντοπίζεται στον κινητήρα, καθώς αυτός δεν είναι ατμοσφαιρικός, αλλά ένας τρικύλινδρος turbo 1.200 κ.εκ., αγνώστων λοιπών στοιχείων. Η Peugeot Sport αναφέρει ότι η σχεδίαση του 208 R2 ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2018 και εκτός από τον κινητήρα, οι μηχανικοί της ομάδας έχουν μειώσει σημαντικά το βάρος του αυτοκινήτου. Ακόμα, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και στην αξιοπιστία του, καθώς πρωταρχικός τους σκοπός είναι να διατηρήσουν το κόστος χρήσης όσο το δυνατόν πιο χαμηλά.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Peugeot Sport, Bruno Famin, δήλωσε:

Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω το αυτοκίνητο να πραγματοποιεί τις πρώτες του δοκιμές. Αναμένεται αρκετά βελτιωμένο, ειδικά λόγω του νέου κινητήρα των 1.200 κ.εκ. Τεχνολογίας PureTech, ο οποίος θα διαθέτει εξαιρετικά αυξημένες τιμές ισχύος και ροπής. Τώρα έχουμε ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης στο δρόμο, οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για τη συνέχεια. Πλέον, θα δοκιμάσουμε την αντοχή και την ταχύτητα του σε διαφορετικές επιφάνειες, για να καταλήξουμε στις τεχνικές λύσεις που θα επιλέξουμε, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι για την αγωνιστική σεζόν του 2020.

Τα πρώτα αγωνιστικά Peugeot 208 R2 αναμένεται να τα δούμε στις ειδικές διαδρομές από τις αρχές του 2020, με την εταιρία να αναφέρει ότι θέλει να συνεχίσει την επιτυχία του προηγούμενου αγωνιστικού, το οποίο έχει κάνει περισσότερες από 450 πωλήσεις.