Επίσημο: Peugeot 208

Σχετικά άρθρα

Μετά την διαρροή της προηγούμενης εβδομάδας, η Peugeot μας δείχνει επίσημα το νέο 208 που και αυτό θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης.

Σχεδίαση

Ο σχεδιασμός του μοντέλου ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων, που πρωτοείδαμε στο 508. Έτσι έχει έντονο και τολμηρό σχεδιασμό, με κάθετα LED φώτα ημέρας και ζάντες διαστάσεων 17″.

Πλατφόρμα

Το νέο 208 κατασκευάζεται πάνω στην CPM (Common Modular Platform) πλατφόρμα, με την παραλλαγή της e-CMP, να χρησιμοποιείται στο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Η πλατφόρμα CPM κάνει το νέο 208 να ζυγίζει 30 κιλά λιγότερα από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ συμβάλει και στη μείωση των επιπέδων θορύβου, και κραδασμών. Το μοντέλο έχει βελτιωμένη αεροδυναμική, κάτι που βοηθά και στη μείωση της κατανάλωσης.

Κινητήρες

Το νέο 208 προσφέρεται με τον 1.200αρη PureTech 75 τρικύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 75 ίππων που συνδυάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ακολουθεί ο 1.500αρης BlueHDi 100 turbodiesel απόδοσης 100 ίππων που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Αργότερα θα γίνει διαθέσιμος και ο βενζινοκινητήρας PureTech 100 απόδοσης 100 ίππων που θα συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η έκδοση PureTech 130 των 130 ίππων θα προσφέρεται μονάχα με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό

Το αμιγώς ηλεκτρικό 208, e-208 όπως ονομάζεται, φορά τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα που συναντάμε και στο DS3 Crossback E-Tense, απόδοσης 136 ίππων με 260 Nm ροπή. Ο κινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh που βρίσκεται στο πάτωμα και φορτίζει μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή μέσω ταχυφορτιστή 100 kW, που την φορτίζει κατά 80% μέσα σε 30 λεπτά.

Η φόρτιση μέσω απλού οικιακού φορτιστή ολοκληρώνεται μέσα σε 20 ώρες, με τριφασικό φορτιστή 11 kW σε 5 ώρες και 15 λεπτά, ενώ με wallbox 7,4 kW σε 8 ώρες, Η αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται στα 340 χλμ στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,1 δευτερόλεπτα.

Η Peugeot τονίζει πως η μπαταρία του e-208 θα διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητα της για οκτώ χρόνια ή για 160.000 χλμ.

Τεχνολογίες

Η Peugeot εξοπλίζει το νέο 208 με μια σειρά συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού. Συγκεκριμένα σε αυτό συναντάμε Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Lane Positioning Assist, Full Park Assist, Automatic Emergency Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Driver Attention Monitoring, Speed Limit Recognition, Active Blind Sport Monitoring, ,και Extended traffic sign recognition.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του 208 υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, διάκτινο τιμόνι, διακόπτες αεροπορικού τύπου, head-up display, οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό διαθέσιμη σε διαστάσεις 5″, 7″ και 10″, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας i-Cockpit, μαύρα γυαλιστερά και ψεύτικα carbon διακοσμητικά.

Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 220 λίτρα, τόσο στις εκδόσεις με τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όσο και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Πωλήσεις

Η Peugeot θα ξεκινήσει να δέχεται κρατήσεις για το νέο 208 από τα τέλη Μαρτίου, με το βιβλίο παραγγελιών να ανοίγει προς τα τέλη καλοκαιριού. Το νέο Peugeot 208 θα προσφέρεται στις εκδόσεις Access, Active, Allure, GT Line, GT και e-208.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...