Το VW Group ανακοίνωσε πως κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους είχε λειτουργικά κέρδη 3,9 δισ. ευρώ, 0,3 δισ. λιγότερα από τα 4,2 δισ. ευρώ που είχε παρουσιάσει έναν χρόνο νωρίτερα.

Τα κέρδη του γερμανικού κολοσσού ήταν ανάλογα των εκτιμήσεων της αγοράς, με τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 3,1% και να ανέρχονται στα 60 δισ. ευρώ, παρά τη μείωση των παραδόσεων οχημάτων.

Ο Όμιλος Volkswagen πραγματοποίησε για άλλη μία φορά ένα καλό ξεκίνημα το τρέχον έτος. Τα έσοδα από τις πωλήσεις και η αύξηση των κερδών κατά τους πρώτους τρεις μήνες της τρέχουσας χρήσης είναι ενθαρρυντικά. Αλλά πρέπει να συνεχίσουμε τις προσπάθειες επιτάχυνσης του μετασχηματισμού μας,

ανέφερε ο Frank Witter, επικεφαλής οικονομικών υπηρεσιών της εταιρίας. Η VW συμπλήρωσε πως αναμένει αύξηση των ετήσιων εσόδων της κατά 5%.

Παράλληλα η εταιρία “έβαλε στην άκρη” 1 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση νομικών ζητημάτων που αφορά το Dieselgate. Μέχρι σήμερα το Dieselgate έχει κοστίσει 30 δισ. ευρώ στην VW.

Επίσης προειδοποίησε πως απαιτείται “ρεαλισμός” απέναντι στην απειλή των δασμών και σημείωσε πως για το σύνολο του έτους το περιθώριο κέρδους στον τομέα επιβατικών οχημάτων θα κινηθεί στο κατώτερο σημείο των προσδοκιών. O Witter είπε χαρακτηριστικά:

Σίγουρα ελπίζουμε ότι οι εμπορικές διαμάχες θα επιλυθούν, αλλά δεν είναι μυστικό ότι το 100% των Porsche εξάγονται από την Ευρώπη στις ΗΠΑ.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Herbert Diess έχει υπογραμμίσει επίσης ότι η εταιρεία πρέπει να εντείνει τις προσπάθειές της καθώς έχει μεταξύ άλλων να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο επιβολής δασμών στα αυτοκίνητα από τις ΗΠΑ. Στο παρελθόν είχε υπολογίσει πως στο χειρότερο σενάριο για τους δασμούς, το πλήγμα θα ήταν 2,5 δισ. ευρώ ετησίως ή 13% των εκτιμώμενων κερδών.