Το VW Group έχει ρίξει όλο του το βάρος στη προσπάθειά του να βγάλει στην αγορά 50 αμιγώς ηλεκτρικά και 30 υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2025, ενώ θέλοντας να γίνει ο ηγέτης της ηλεκτροκίνησης, θέλει να προσφέρει 300 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά έως το 2030.

Ωστόσο, ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi, Bram Schot, ανακοίνωσε ότι η γερμανική εταιρία θέλει να εντείνει την ανάπτυξη της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου, που χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο.

1Prof. Rupert Stadler, Chairman of the Board of Management of AUDI AG, next to the Audi h-tron quattro concept, at the 2016 North American Auto Show in Detroit.

Οι λόγοι πίσω από αυτή την κίνηση είναι οι ανησυχίες σχετικά με την προμήθεια φυσικών πόρων για την παραγωγή μπαταριών και οι αμφιβολίες ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σε θέση να ικανοποιήσουν τις ολοένα και πιο απαιτητικές προσδοκίες των πελατών. Ως αποτέλεσμα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα φέρει πάλι στην επιφάνεια το πρόγραμμα h-tron, σε μια προγραμματισμένη κίνηση να καταστεί το κέντρο αρμοδιοτήτων για την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου υδρογόνου μέσα στο Volkswagen Group.

2Audi h-tron quattro concept

O Schot δήλωσε χαρακτηριστικά:

Θέλουμε πραγματικά να επιταχύνουμε το πρόγραμμα. Θα θέσουμε μεγαλύτερη προτεραιότητα στα κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, θα επενδύσουμε περισσότερα χρήματα, θα ασχοληθούν περισσότεροι μηχανικοί και θα του δώσουμε περισσότερη εμπιστοσύνη.

3Drivetrain

Ακόμα, ο Schot επιβεβαίωσε πως μέσα στο 2019 η Audi θα παρουσιάσει ένα νέο πρότυπο με κυψέλες καυσίμου έκτης γενιάς, ενώ πρόσθεσε ότι ίσως βγει σε περιορισμένη παραγωγή το Audi h-tron concept, που παρουσίασε το 2016 και θα μπορούσε να προσφερθεί σε πελάτες ως μέρος ενός προγράμματος μίσθωσης μέχρι το 2021. Αυτό αναμένεται να παράγεται σε μια ειδική γραμμή στο εργοστάσιο της πόλης Neckarsulm της Audi στη Γερμανία, εκεί που παράγονται σήμερα τα A6, A7 και A8.