Έτσι θα είναι η BMW M135i [Renderings]

Σχετικά άρθρα

Μερικές ημέρες μετά τις φωτογραφίες που έδωσε η ίδια η BMW, το Kolesa δημιούργησε αυτές τις renderings φωτογραφίες που μας αποκαλύπτουν το πως θα μοιάζει η M135i έκδοση της νέας Σειράς 1.

Η BMW πήρε την απόφαση να μετατρέψει την Σειρά 1 από πισωκίνητη σε προσθιοκίνητη, μιας και εσωτερικές έρευνες της έδειξαν πως οι πελάτες της θέλουν ένα πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό, παρά μια πιο “συναρπαστική κίνηση”.

Το μοντέλο βασίζεται στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της εταιρίας η οποία είναι διαφορετική από την UKL των X1, 2 Series Active Tourer και Gran Tourer. Η πλατφόρμα ονομάζεται FAAR και αποτελεί την εξέλιξη της UKL. Η νέα πλατφόρμα είναι αρθρωτή και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μπορεί να φιλοξενήσει και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Το αυτοκίνητο έχει βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και καλύτερο σύστημα πέδησης, με την Σειρά 1 να έχει στον βασικό της εξοπλισμό το σύστημα BMW Performance Control. Να σημειωθεί πως η πλατφόρμα FAAR θα χρησιμοποιηθεί και στις νέες γενιές των 2 Series Gran Turismo, 2-Series Active Tourer, 2-Series Gran Coupe, X1 με το επταθέσιο 2 Series Gran Tourer να καταργείται σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές.

Η τεχνολογία BMW Performance Control (κατανομή ροπής) διατίθεται στάνταρ και αυξάνει επιπρόσθετα την ευελιξία της BMW Σειράς 1 μέσω δυναμικής παρέμβασης. Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία της δομής του αμαξώματος αυξάνεται με τη στοχευμένη χρήση πρόσθετων δοκών όπως η πίσω “τύπου μπούμερανγκ”.

Η προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα έχει και μειωμένο κόστος παραγωγής κατά 660 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ περαιτέρω εξοικονόμηση θα γίνει και με την ανταλλαγή ανταλλακτικών με άλλα μοντέλα της BMW και της MINI. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτόνομων συστημάτων κίνησης.

Η νέα Σειρά 1 γίνεται το πρώτο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που επωφελείται από την τεχνολογία ARB (Συνεχής Έλεγχος Ολίσθησης Τροχών), που προέρχεται από το i3s.

Πρόκειται πρακτικά για ένα anti-slip σύστημα στον μπροστινό άξονα που δεν απενεργοποιείται ποτέ, ακόμη και αν οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Η τεχνολογία που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, μειώνει την υποστροφή που συνήθως συναντάμε στα οχήματα με μπροστινή κίνηση, βελτιώνοντας παράλληλα την πρόσφυση.

Η τεχνολογία ARB, διαθέτει σύστημα ελέγχου ολίσθησης τοποθετημένο απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα αντί της μονάδας ελέγχου της λειτουργίας DSC (Dynamic Stability Control). Λόγω της άμεσης μεταφοράς σημάτων οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός αισθάνεται την επέμβαση 10 φορές ταχύτερα. Σε συνεργασία με το DSC, μειώνεται σημαντικά η υποστροφή κατά την επιτάχυνση που εμφανίζουν τα προσθιοκίνητα οχήματα, αλλά χωρίς να απαιτούνται διορθώσεις για διατήρηση της πλευρικής ευστάθειας.

Κάτω από το καπό της θα συναντάμε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην έκδοση 118i φορά τον τρικύλινδρο 1,5-λίτρου απόδοσης 140 ίππων με 220 Nm ροπής, ενώ η 120i φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο απόδοσης 190 ίππων με 280 Nm ροπής, η 125i φορά τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 225 ίππων με 310 Nm ροπής, ενώ η 130i αποδίδει 265 άλογα με 380 Nm ροπής.

Η M135i xDrive γίνεται η έκδοση με τον δυνατότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW. Πρόκειται για έναν 2,0-λιτρο TwinPower Turbo απόδοσης 306 ίππων με 450 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε περίπου 5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Η BMW M135i xDrive προσφέρεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, έχοντας μέση κατανάλωση 6,8-7,1 λίτρα/100 χλμ και 155-162 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Από πλευράς πετρελαιοκινήτων η 118d φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, η 120d αποδίδει 190 άλογα, ενώ η M135dX αποδίδει 230 άλογα με 500 Nm ροπής.

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, με ορισμένους κινητήρες να προσφέρονται και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW. Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης μπορεί να στείλει μέχρι το 50% της ροπής στους πίσω τροχούς.

ΠηγήKolesa.ru

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Αυτό είναι το BMW Vision Neue Klasse X Concept

Αυτό είναι το Vision Neue Klasse X Concept, το νέο πρωτότυπο της BMW που θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μας δείχνουν το...

Η Manhart βελτιώνει τις BMW X5 M και X6 M

Η Manhart ετοίμασε bodykits για τις ανανεωμένες BMW X5 M και X6 M. Αυτά είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και αποτελούνται από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές...
Autoblog.gr