Παρότι έχουμε συνδέσει τη Yamaha με τους δύο τροχούς, η ιαπωνική εταιρεία άρχιζε να κατασκευάζει κινητήρες για τη F1 το 1989. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ήθελε να κατασκευάσει ένα κεντρομήχανο sportscar, εμπλουτισμένο με την αγωνιστική φιλοσοφία της F1.

Οι επιτυχίες, βέβαια, δεν έρχονταν στους αγώνες, και έτσι, το 1991 κατασκεύασε έναν 3,5-λίτρων ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα με κωδική ονομασία 0Χ99. Αυτός απέδιδε 440 άλογα στις 10.000 σ.α.λ., με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Μετά από ανεπιτυχείς προσπάθειες με σχεδιαστικά τμήματα, ο Τakuya Yura της IAD (International Automotive Design) -Ιάπωνας σχεδιαστής αγωνιστικών και όχι μόνο- τέθηκε επικεφαλής. Αυτός παρουσίασε ένα μονοθέσιο concept, αλλά η εταιρεία απαίτησε διάταξη θέσεων 1+1.

Έτσι, ο συνοδηγός, όπως βλέπεις κάθεται πίσω και όχι δίπλα από τον οδηγό. Το σασί του OX99-11 είναι από carbon, με την εταιρεία να τονίζει ότι η εμπειρία οδήγησης είναι ό,τι πιο κοντά στην αγνή αίσθηση ενός αγωνιστικού. Το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά ένα μονοθέσιο της F1 μεταλλαγμένο σε αυτοκίνητο δρόμου, και πιο συγκεκριμένα η Brabham-Yamaha BT59Y που έτρεξε στα χέρια των Martin Brundle και Mark Blundell την ίδια χρονιά.

Βέβαια, οι Ιάπωνες διαφώνησαν με το σχεδιαστικό τμήμα της IAD, φέρνοντας τελικά το σχέδιο για ολοκλήρωση στο δικό τους σχεδιαστικό τμήμα, με ένα περιθώριο 6 μηνών να έχουν στη διάθεσή τους, αλλιώς το πρόγραμμα θα τερματιζόταν. Λίγο η οικονομική κρίση που χτύπησε τη χώρα, λίγο το ότι είχαν μείνει πίσω στο προγραμματισμό, θεωρήθηκε δύσκολο να βρεθούν πελάτες για το 0Χ99-11, και τελικά το 1994 το πρόγραμμα τερματίστηκε. Η κατασκευή του project ανατέθηκε στην Yasilon Technology, θυγατρική της Yamaha, λίγα χρόνια μετά την είσοδο της Yamaha στην Formula 1 ως προμηθευτή κινητήρων, και συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις 3 αυτοκίνητα, ένα κίτρινο, ένα κόκκινο και ένα μπλε.

Η JPC Trade έχει στην κατοχή της το ένα εξ αυτών, το οποίο το πουλά ζητώντας 1,3 εκατομμύρια δολάρια για να το αποχωριστεί. Το OX99-11 έχει μήκος 4.400 χλστ., πλάτος 2.000 χλστ., και ύψος 1.220 χλστ., με το μεταξόνιο του να αγγίζει τα 2.650 χλστ. και το βάρος του τα 1.150 κιλά.