Η Lamborghini κατασκεύασε μόλις 3 Veneno coupe και μόλις 9 Veneno Roadster και σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με την συγκεκριμένη των φωτογραφιών σωστά;

Αν σε προκαλούσε κάποιος να βάλεις κάποιο στοίχημα σε γνωστά site, όπως το stoiximan, θα το έκανες; Όπως βλέπεις στις φωτογραφίες, πρόκειται για μια όχι πετυχημένη ρέπλικα του ιταλικού supercar.

Είναι δημιουργία της PS Modify Chonburi, μια εταιρία με έδρα την Ταϊλάνδη και βασίζεται σε ένα Toyota MR2. Το bodykit προσπαθεί να μιμηθεί αυτό της Veneno, αλλά το αποτέλεσμα είναι αμφίβολο πως μοιάζει με την αυθεντική Lamborghini.

Η ρέπλικα ακόμη κατασκευάζεται, μιας και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες εργασίας και παραμένει άγνωστο τι κινητήρα φορά, αλλά σίγουρα δεν διαθέτει τον V12 6,5-λίτρων κινητήρα της πραγματικής Veneno.

Η Lamborghini πούλησε κάθε μια από τις 9 Veneno Roadster για 3,3 εκατ. ευρώ, φυσικά χωρίς φόρους. Η ανοικτή Veneno δεν έχει καθόλου οροφή, αλλά ένα ισχυρό rollover bar, καθαρά για λόγους ασφαλείας. Σχεδιασμένη ώστε να φτάνει την αεροδυναμική στα άκρα, η Lamborghini Veneno Roadster είναι 100% νόμιμη στο να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους και στο πίσω μέρος της φορά τον V12 6,5-λίτρων κινητήρα της Aventador, ο οποίος στη περίπτωσή της αποδίδει 750 άλογα, όσα και στην κλειστή έκδοση.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7-τάχυτο ISR αυτόματο κιβώτιο το οποίο στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 355 χλμ/ώρα. Η Veneno Roadster ζυγίζει 1.490 κιλά, έχοντας αναλογία 1,99 κιλών/ίππο, χαρίζοντας της έτσι εξωπραγματικές επιδόσεις.

Το όνομα της σημαίνει δηλητήριο στα Ισπανικά και είναι το ειδικό μοντέλο που κατασκεύασε η Lamborghini ώστε να γιορτάσει τα 50στα της γενέθλια. Το όνομα προέρχεται από ένα θρυλικό ταύρο του 1914, ο οποίος σκότωσε τον διάσημο ταυρομάχο Jose Sanchez Rodriguez.

Στιλιστικά δεν μοιάζει σε καμία περίπτωση με την Aventador αν και έχει κατασκευαστεί πάνω στο carbon monocoque σασί της. Έχει εντελώς νέα σχεδίαση, με μοναδικό γνώμονα τη παραγωγή όσο γίνεται περισσότερης κάθετης αεροδυναμικής πίεσης. Τα φωτιστικά σώματα της είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτά του Audi R18 e-tron, και φορά αγωνιστικές ζάντες, εισαγωγή αέρα στην οροφή, τεράστιο μπροστινό splitter, διαχύτη, κεντρικό πτερύγιο και μια carbon μεγάλη ρυθμιζόμενη αεροτομή με LED πίσω φωτιστικά σώματα. Το σώμα της και το σασί της είναι κατασκευασμένο από CFRP, από το ίδιο υλικό που είναι κατασκευασμένη και η Sesto Elemento.

Στο εσωτερικό υπάρχουν Forged Composite carbon καθίσματα με ελάχιστα σφουγγάρια, νέος πίνακας οργάνων, CarbonSkin carbon διακοσμητικά και alcantara επενδύσεις.

Η Veneno παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης το 2013 και τότε είχε ανακηρυχθεί ως το πιο άσχημο αυτοκίνητο του κόσμου.