Λίγες ημέρες μετά την είδηση πως η νέα Corvette θα είναι αδύνατο να βελτιωθεί από tuners , o Mark Reuss ο πρόεδρος της GM σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για το αυτοκίνητο, ενώ απάντησε και σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Reuss είπε πως η όγδοη γενιά της Corvette θα χρησιμοποιεί την Global B ηλεκτρονική αρχιτεκτονική, παρότι δεν είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, μιας και η Chevrolet θέλει το μοντέλο να είναι εξαιρετικά ασφαλές σε επιθέσεις hacking. Όπως είπε:

Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν προκειμένου να προστατεύσουμε τους πελάτες μας από κυβερνοεπιθέσεις. Η Global B αρχιτεκτονική θέτει νέα πρότυπα στην βιομηχανία σε ότι αφορά τα κρυπτογραφημένα δεδομένα που μεταφέρονται μέσα στα modules και στις ECU του αυτοκινήτου.

Επειδή η ECU του κινητήρα θα είναι εξαιρετικά κρυπτογραφημένη, θα την κάνει παράλληλα και πολύ δύσκολη στο να την ξεκλειδώσει κάποιος, ακόμη και οι βελτιωτές, προκειμένου να εγκαταστήσουν σε αυτή νέο πρόγραμμα. Ο Reuss είπε πως η Chevrolet θα επιλέξει η ίδια σε ποιους βελτιωτές θα επιτρέψει να αποκτήσουν πρόσβαση στην ECU και σε ποιους όχι:

Δεν θέλω να κόψω κανέναν βελτιωτή, αλλά πρέπει να επιλέξουμε ποιο είναι καλοί τύποι,

δήλωσε ο Reuss.

Για την ώρα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τα κριτήρια της Chevrolet και ποιους βελτιωτές θεωρεί ως κατάλληλους προκειμένου να αποκτήσουν την δυνατότητα πρόσβασης στην ECU.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η GM προχωρά σε μια τέτοια κρυπτογράφηση των ECU της. Για παράδειγμα, οι βελτιωτές χρειάστηκαν περίπου 2 χρόνια προκειμένου να ξεκλειδώσουν την ECU του L5P Duramax κινητήρα που συναντάμε σε πολλά μεγάλα pickups της GM, ενώ χρειάστηκαν έναν χρόνο για να “σπάσουν” την ECU της τωρινής Corvette ZR1.