Το Ford GT της ομάδας Keating Motorsports, με αριθμό #85 και οδηγούς τους Ben Keating, Jeroen Bleekemolen και Felipe Fraga, ήταν αυτό που είδε πρώτο την καρό σημαία στην κατηγορία GTE Am στον φετινό 24ωρο αγώνα του Le Mans, που διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Όμως, μετά τον τεχνικό έλεγχο που ακολούθησε τον τερματισμό, βρέθηκε ότι το αγωνιστικό της Ford της προαναφερθείσας ομάδας καθώς και το αντίστοιχο της Chip Ganassi Team USA (με αριθμό #68) είχαν μεγαλύτερο από το επιτρεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου.

Πιο συγκεκριμένα, όταν έπεσε η καρό σημαία ο Bleekemolen είχε 44 δευτ. διαφορά από τον δεύτερο, που ήταν μια Porsche 911 RSR με αριθμό #56 της ομάδας Project 1. Με το αγωνιστικό #85 να παίρνει ποινή 55,2 δευτ., η νίκη της κατηγορίας LM GTE Am πηγαίνει στην ομάδα Project 1 με οδηγούς τους Jorg Bergmeister, Egidio Perfetti και Patrick Lindsey.

Κατά την διάρκεια του πρώτου τεχνικού ελέγχου, το ρεζερβουάρ καυσίμου στο Ford GT της Keating Motorsports μετρήθηκε ότι ήταν 96,1 λίτρα, δηλαδή μεγαλύτερο κατά 0,1 λίτρα από το όριο των κανονισμών, ενώ κατά τον δεύτερο έλεγχο μετρήθηκε ότι ήταν “μεγαλύτερο από 96,1 λίτρα”. Αντίστοιχα, το ρεζερβουάρ στο αγωνιστικό Ford GΤ της ομάδας Chip Ganassi μετρήθηκε ότι ήταν κατά 0,83 λίτρα μεγαλύτερο από το όριο των 97 λίτρων.

Ο Ben Keating και η Ford ανέφεραν ότι είναι περήφανοι για την προσπάθεια όλων όσων συμμετείχαν στον αγώνα, θα σεβαστούν την απόφαση των αγωνοδικών και δεν θα ασκήσουν έφεση.