H BMW αναμένεται να παρουσιάσει μέσα στα επόμενα 24ώρα τη τρίτη γενιά της X6, αλλά πριν λίγα λεπτά διέρρευσαν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του μοντέλου που δημιούργησε μια νέα κατηγορία.

Ο σχεδιασμός της X6 διαφέρει από αυτόν της τελευταίας γενιάς X5, στην οποία και βασίζεται κάτι που σημαίνει ότι θα κατασκευάζεται και αυτή πάνω στην CLAR πλατφόρμα. Η coupe έκδοση της X5 διαθέτει πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και μεγάλα χρωμιωμένα “νεφρά” στο εμπρός μέρος. Παρατηρώντας το προφίλ διακρίνονται οι ανάγλυφες επιφάνειες του και οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά. Τα φώτα στο πίσω μέρος είναι παρόμοια με αυτά που φέρει η Σειρά 8, ενώ ο μεγάλος προφυλακτήρας ενσωματώνει τον μεγάλο διαχύτη και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Μηχανικά θα προσφέρεται με εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες που θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης, με το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Η X6 M50i έκδοση φορά τον V8 4,4-λίτρων twin-turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 530 ίππων με 750 Nm ροπής, 70 άλογα λιγότερα από την X6 M. Επίσης αναμένεται να προσφέρεται και με έναν εξακύλινδρο 3,0-λίτρων κινητήρα στην έκδοση 40i απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.

Στην έκδοση 50i θα συναντάμε τον V8 4,4-λίτρων κινητήρα απόδοσης 462 ίππων με 650 Nm ροπής, στην 30d τον εξακύλινδρο 3,0-λίτρων diesel κινητήρα απόδοσης 265 ίππων με 620 Nm ροπής, ενώ τέλος στην M50d τον εξακύλινδρο 3,0-λιτρο quad-turbo diesel κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 760 Nm ροπής.

Τέλος, η X6 M Competition θα φορά τον V8 4,4-λίτρων twin-turbo κινητήρα, απόδοσης 625 ίππων, όσα παράγει και στην M5 Competition.