Honda Civic Sedan. Συνδυασμός άνεσης, οικονομίας και ασφάλειας

Σχετικά άρθρα

Η Honda, εκτός από την hatchback έκδοση, προσφέρει στην ευρωπαϊκή αγορά και την σεντάν έκδοση της δέκατης γενιάς του Civic. Αυτή η έκδοση αμαξώματος απευθύνεται σε σένα που αναζητάς έναν συνδυασμό ιδιαίτερης σχεδίασης με σπορ στοιχεία, ευέλικτης πρακτικότητας, άπλετων χώρων, δυναμική συμπεριφορά, οικονομίας, ασφάλειας και προηγμένων τεχνολογιών.

Σχεδιαστικά διαφέρει από το hatchback μοντέλο και ξεχωρίζει λόγω του αεροδυναμικού, σφηνοειδούς αμαξώματος, το οποίο χαρακτηρίζεται από έντονες γραμμές. Βασίζεται σε μια ελαφριά πλατφόρμα που προσφέρει 52% αυξημένη στρεπτική ακαμψία σε σχέση τον προκάτοχο του, κάτι που έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην οδηγική του απόλαυση. Σε αυτό συμβάλλει και η ρύθμιση των αναρτήσεων, όπου στον εμπρός άξονα συναντάμε γόνατα McPherson και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Από πλευράς διαστάσεων, η κύρια διαφορά του Civic Sedan σε σχέση με το hatchback είναι στο μήκος του, που πλέον αγγίζει τα 4.648 χλστ. (+130), καθώς το πλάτος (1.799 χλστ.) και το μεταξόνιο (2.698 χλστ.) παραμένουν απαράλλαχτα. Το τελευταίο, όμως, είναι 30 χλστ. μακρύτερο σε σχέση με τον προκάτοχο του, συμβάλλουν μεταξύ άλλων στην δυναμική συμπεριφορά αλλά και στην αυξημένη ευρυχωρία του εσωτερικού, ενώ το ύψος του sedan είναι ελάχιστα μικρότερο (18 χλστ.) σε σχέση με την hatchback έκδοση, και ανέρχεται σε 1.416 χλστ.

Εσωτερικό

Περνώντας στο εσωτερικό, το sedan υπερτερεί σε σχέση με τη hatchback έκδοση στους χώρους και την ευελιξία που προσφέρει. Επωφελούμενοι από την μακρύτερη, πιο πλατιά πλατφόρμα και το μεγαλύτερο μεταξόνιο, οι επιβάτες απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ευρυχωρία σε ένα πολυτελές περιβάλλον. Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας του νέου Civic και η εξωτερική σχεδίαση προσφέρουν ένα αθόρυβο, ποιοτικό περιβάλλον στο εσωτερικό, χάρη στη βέλτιστη διαχείριση θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH). Η απουσία θορύβων είναι αποτέλεσμα της μείωσης της παραγωγής θορύβων και κραδασμών και της μεταφοράς τους μέσω της δομής του αμαξώματος, αλλά και της μελετημένης χρήσης ήχο-απορροφητικών και ηχομονωτικών υλικών.

Η θέση οδήγησης βρίσκεται 35 χλστ. χαμηλότερα από αυτή της προηγούμενης γενιάς Civic, δημιουργώντας μία αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας και προστασίας για τον οδηγό και το συνοδηγό. Οι μπροστά κολόνες είναι λεπτότερες κατά 15% που μειώνουν τα μπροστινά εμπόδια, προσφέροντας άριστη ορατότητα μπροστά 84,3 μοιρών, κάτι που δημιουργεί επίσης μία αίσθηση ευρυχωρίας στην καμπίνα.

Εργονομικά βελτιστοποιημένα εμπρός καθίσματα προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης. Τα εμπρός καθίσματα έχουν 10 χλστ. μεγαλύτερη διαδρομή εμπρός/πίσω και 10 χλστ. μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης του ύψους από το προηγούμενο Civic. Ο χώρος για τους ώμους των εμπρός επιβατών έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ., ενώ ο χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα έχει επίσης αυξηθεί κατά 15 χλστ.. Ο χώρος για τους ώμους στα πίσω καθίσματα είναι 20 χλστ. μεγαλύτερος, ενώ οι πίσω επιβάτες μπορούν επίσης να απολαμβάνουν 45 χλστ. περισσότερο χώρο για τα πόδια, καθώς και 55 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το γόνατα. Η άνεση των επιβατών των πίσω εξωτερικών καθισμάτων έχει βελτιωθεί με ρυθμιζόμενα μαξιλάρια εδρών, ενώ η πρόσβαση (είσοδος/έξοδος) είναι ευκολότερη για όλους.

Πίσω από τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα, η έμφαση δεν δόθηκε μόνο στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών – με 519 λίτρα, είναι 20,8% μεγαλύτερη από του προηγούμενου μοντέλου – αλλά και στην ευκολία πρόσβασης και στην ευελιξία, ενώ ταυτόχρονα είναι κατά 41 λίτρα μεγαλύτερος από το hatchback 1.0lt και κατά 99 λίτρα από το 1.5lt. Το χαμηλό σκαλοπάτι φόρτωσης και το φαρδύ άνοιγμα συνδυάζονται με ένα επίπεδο πάτωμα και ένα 20,6% μεγαλύτερο άνοιγμα ανάμεσα στα καθίσματα, διευκολύνοντας τη φόρτωση και μεταφορά αντικειμένων μεγάλου βάρους, πλάτους και μήκους. Ο χώρος αποσκευών του τετράθυρου Civic χωράει τέσσερις μαλακές βαλίτσες, μία παραπάνω συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic sedan.

Το ταμπλό δεν διαφέρει αισθητά από το hatchback, κάτι που σημαίνει ότι και εδώ συναντάμε υλικά υψηλής ποιότητας, ένα απλό και σοφιστικέ σχεδιαστικό θέμα, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών συμβάλλει στη δημιουργία ενός σύγχρονου και premium περιβάλλοντος. Υπάρχει κρυφός LED φωτισμός, με την οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να είναι 7 ιντσών και να ενσωματώνει τις λειτουργίες του συστήματος κλιματισμού, ενώ απεικονίζει και την κάμερα οπισθοπορείας. Σημαντικό είναι ότι το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Honda Connect 2 υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, παρέχοντας απροβλημάτιστη συνδεσιμότητα με το smartphone σου.

Ασφάλεια

Το Civic Sedan έχει σχεδιαστεί για να πετυχαίνει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας και ακολουθεί τη φιλοσοφία της Honda “Ασφάλεια για Όλους”. Γι’αυτό, τα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του νέου Civic. Η εξαιρετικά ισχυρή και άκαμπτη πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας. Χάρη στη προηγμένη δομική σχεδίαση της πλατφόρμας, μειώνονται οι δυνάμεις που μεταφέρονται στον κλωβό των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης, προσφέροντας υψηλή αντοχή σε εμπρόσθιες, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις.

Στο Honda Civic Sedan, αυτή η δομή περιλαμβάνει επίσης τεχνολογία ελεγχόμενης υποχώρησης σε περίπτωση σύγκρουσης, που χρησιμοποιεί μία σχεδίαση μεντεσέ στο εμπρός πλαίσιο για να σπρώξει τον κινητήρα προς τα κάτω και προς τα πίσω σε μία σύγκρουση. Αυτό προσθέτει 80 χλστ. χώρου απορρόφησης φορτίων σύγκρουσης στο εμπρός τμήμα του οχήματος, και ελαχιστοποιεί τη διείσδυση της καμπίνας σε μία σύγκρουση.

Οι 6 αερόσακοι προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης και περιλαμβάνουν τεχνολογίες SRS Airbag και Side Airbag τεχνολογίες. Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του νέου Civic συμπληρώνονται από τη σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda Sensing που προσφέρονται σε όλες τις εκδόσεις. Χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό πληροφοριών από ραντάρ, κάμερες και προηγμένους αισθητήρες που βοηθούν και προειδοποιούν τον οδηγό σε πιθανά επικίνδυνα σενάρια.

Honda Sensing

Συγκεκριμένα, οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing περιλαμβάνουν:

  • Collision Mitigation Braking System: βοηθά στην επιβράδυνση ή και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η σύγκρουση με ένα προπορευόμενο όχημα είναι αναπόφευκτη. Προειδοποιητικό ηχητικό σήμα και, εάν χρειαστεί πίεση πέδησης εφαρμόζεται αυτόματα.
  • Forward Collision Warning: ανιχνεύει το δρόμο εμπρός και προειδοποιεί τους οδηγούς για επικείμενη σύγκρουση. Με οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις παροτρύνει τον οδηγό να κάνει διορθωτικές κινήσεις ώστε να αποφύγει μία σύγκρουση.
  • Lane Departure Warning: ανιχνεύει κατά πόσον το αυτοκίνητο τείνει να βγει από τη λωρίδα που κινείται χωρίς να έχουν ενεργοποιηθεί τα φλας, και παροτρύνει τον οδηγό σε διορθωτική κίνηση.
  • Road Departure Mitigation: χρησιμοποιεί δεδομένα από την κάμερα που είναι τοποθετημένη στο παρμπρίζ για να διαπιστώσει κατά πόσο το όχημα εκτρέπεται από το δρόμο. Χρησιμοποιεί το Electric Power Steering (EPS) για διακριτικές παρεμβάσεις, που θα κρατήσουν το όχημα στη λωρίδα του, και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα πέδησης. Το σύστημα απενεργοποιείται εάν ανιχνεύσει ότι ο οδηγός έχει ανακτήσει τον έλεγχο.

  • Lane Keeping Assist System: βοηθά να παραμείνει το όχημα στο κέντρο της τρέχουσας λωρίδας του, ανιχνεύοντας τις σημάνσεις του δρόμου και κάνοντας μικρές διορθώσεις διεύθυνσης για να κρατήσει το αυτοκίνητο εντός των λευκών γραμμών.
  • Adaptive Cruise Control: επιτρέπει στον οδηγό να ορίσει μία επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, κάτι που επιτρέπει τη χρήση του cruise control σε συνθήκες με ελαφριά, μεταβλητή ροή κυκλοφορίας.
  • Traffic Sign Recognition: ανιχνεύει και αναγνωρίζει αυτόματα τις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και τις εμφανίζει στην οθόνη των οργάνων DII.
  • Intelligent Speed Limiter: συνδυάζει το όριο ταχύτητας που έχει ορίσει ο οδηγός με το Traffic Sign Recognition για να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με το τελευταίο όριο.
  • Intelligent Adaptive Cruise Control: πρωτοποριακή τεχνολογία που πρωτοεμφανίστηκε στο 2015 Honda CR-V, το i-ACC προβλέπει και αντιδρά αυτόματα όταν κάποιο όχημα κάνει ‘σφήνα’ σε αυτοκινητόδρομους πολλών λωρίδων. Χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο και εφαρμόζει έναν αλγόριθμο – βασισμένο σε διεξοδική έρευνα στους Ευρωπαϊκούς δρόμους – για να προβλέπει την πιθανότητα άλλων οχημάτων σε γειτονικές λωρίδες να κάνουν ‘σφήνα’. Με αυτό τον τρόπο, το νέο Civic μπορεί να προσαρμόζει την ταχύτητά του αυτόματα πριν άλλα οχήματα κάνουν σφήνα, για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση στο ταξίδι.
  • Πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών: προσφέρει στον οδηγό επιλογές για πλήρη ορατότητα και επομένως ξεγνοιασιά όταν κάνει όπισθεν. Μία κανονική ορατότητα 130 μοιρών, μία ευρυγώνια 180 μοιρών και μία πανοραμική απεικόνιση

Επίσης στάνταρ προσφέρεται στο Vehicle Stability Assist με έλεγχο πρόσφυσης που αυξάνει τις δυνατότητες ελέγχου κατά τη επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο, αλλά και το Indirect Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) – έμμεσο σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών.

Προηγμένος κινητήρας

Το Honda Civic sedan προσφέρεται αποκλειστικά με τον τετρακύλινδρο VTEC turbo βενζινοκινητήρα 1,5-λίτρου, που αποδίδει 182 άλογα στις 5.500 σ.α.λ και 240 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.900 έως τις 5.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,4 δευτερόλεπτα (στη βασική έκδοση), πιάνοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα. Η μικτή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,5 λίτρα/100 χλμ (κύκλος NEDC) και στα 5,8 λίτρα/100 χλμ (βασική έκδοση, κύκλος WLTP), ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 125 γρ/χλμ. (κύκλος NEDC) και 132 γρ/χλμ (βασική έκδοση, κύκλος WLTP).

Το turbo του κινητήρα έχει συμπαγείς διαστάσεις, έτσι ώστε να χαρίζει μέγιστη απόκριση, με την ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate) να επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης.

Το ελαφρύ μπλοκ του κινητήρα είναι από χυτό αλουμίνιο με ξεχωριστά και ενισχυμένα κουζινέτα για να ελαχιστοποιηθεί το βάρος, ενώ χιτώνια κυλίνδρων από χυτοσίδηρο διασφαλίζουν την αντοχή. Κάθε κομβίο του ελαφρού στροφάλου από σφυρήλατο χάλυβα έχει περάσει από διαδικασία γυαλίσματος (μικροστίλβωση) για μείωση των εσωτερικών τριβών. Τα ελαφρά έμβολα έχουν βελτιστοποιημένη σχεδίαση ποδιάς για ελαχιστοποίηση του βάρους του εμβολοφόρου, που μειώνει τους κραδασμούς και αυξάνει τη λειτουργική απόδοση. Τα έμβολα είναι ελαιόψυκτα με ψεκασμό από διπλά μπεκ που εστιάζουν κάτω από τις ποδιές των εμβόλων, ενώ τα ελατήρια με ιοντική επίστρωση συμβάλλουν στη μείωση των τριβών για μεγαλύτερη λειτουργική απόδοση. Ελαφριές, υψηλής αντοχής μπιέλες από χάλυβα σφυρηλατούνται ως ένα τμήμα και στη συνέχεια διαχωρίζονται για να δημιουργηθεί ένα ελαφρύ, ισχυρό και βέλτιστα τοποθετημένο κουζινέτο.

Η ελαφρού βάρους κυλινδροκεφαλή DOHC κατασκευάζεται από κράμα αλουμινίου με χύτευση υπό πίεση. Με τους αυλούς εξαγωγής να ενσωματώνονται στην κυλινδροκεφαλή, καταργείται η ανάγκη για μία παραδοσιακή ανεξάρτητη πολλαπλή εξαγωγής. Μία αθόρυβη καδένα χαμηλών τριβών κινεί τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της τετραβάλβιδης κεφαλής. Ο μηχανισμός των εκκεντροφόρων δεν απαιτεί συντήρηση σε όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Για πρόσθετη μείωση βάρους, χρησιμοποιούνται νέοι κοίλοι εκκεντροφόροι με λεπτά τοιχώματα.

Οι βαλβίδες εξαγωγής έχουν πλήρωση νατρίου προς όφελος της απόδοσης, των μειωμένων ρύπων και της ισχύος. Ένας θάλαμος μέσα στη βαλβίδα περιέχει νάτριο που ψύχεται από τον αυλό ψύξης της εξαγωγής. Καθώς ο εκκεντροφόρος πλησιάζει στην κεφαλή της, το νάτριο βοηθά στην ψύξη ολόκληρης της βαλβίδας. Καθώς η βαλβίδα ψύχεται εσωτερικά, καταργείται η ανάγκη για εμπλουτισμό του μίγματος καυσίμου – κάτι συνηθισμένο για την ψύξη των βαλβίδων εξαγωγής των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων. Το πιο φτωχό μείγμα μειώνει τους ρύπους, βελτιώνει την κατανάλωση και αυξάνει την ισχύ.

Το διπλό μεταβλητό σύστημα ελέγχου χρονισμού Dual-Variable Timing Control (VTC) μεταβάλλει το χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής ανεξάρτητα και συνεχώς για βελτιστοποιημένη καύση σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Υπό ελαφρά φορτία, η επικάλυψη των βαλβίδων μπορεί να αυξηθεί για μείωση των απωλειών της ροής και βελτίωση της απόδοσης καύσης. Όταν οι στροφές είναι χαμηλές και το φορτίο του κινητήρα υψηλό, όπως στην αρχική φάση της επιτάχυνσης, η επικάλυψη αυξάνεται για να ενταθεί το φαινόμενο της σάρωσης, κάτι που βελτιώνει τη ροπή και την απόκριση. Όταν οι στροφές αλλά και το φορτίο είναι υψηλά, όπως κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης με τέρμα γκάζι, η επικάλυψη των βαλβίδων μειώνεται για αύξηση της ισχύος με τη βελτίωση της εισαγωγής και της σάρωσης.

Ο κινητήρας διαθέτει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που επιτρέπει την αύξηση της ροπής σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη κατανάλωση. Ένα μπεκ πολλαπλών οπών διανέμει το καύσιμο απευθείας σε κάθε κύλινδρο αντί στον αυλό εισαγωγής, όπως συμβαίνει στα συμβατικά συστήματα ψεκασμού, με αποτέλεσμα πιο αποδοτική καύση.

Τα μπεκ πολλαπλών οπών παράγουν το ιδανικό μίγμα καυσίμου/αέρα στους κυλίνδρους για βελτιωμένο έλεγχο καυσαερίων. Με βάση τις λειτουργικές συνθήκες, το σύστημα άμεσου ψεκασμού μεταβάλλει τη λειτουργία του ώστε να επιτυγχάνονται άριστες επιδόσεις. Σε κρύες εκκινήσεις, το καύσιμο ψεκάζεται στους κυλίνδρους κατά τη φάση της συμπίεσης. Αυτό επιτρέπει μερικώς τη δημιουργία φαινομένου διαστρωματικής καύσης που βελτιώνει την εκκίνηση του κινητήρα και μειώνει τις εκπομπές ρύπων πριν φτάσει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.

Μόλις ο κινητήρας φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, ψεκάζεται καύσιμο κατά τη διάρκεια της εισαγωγής με αποτέλεσμα μέγιστη ισχύ και απόδοση καυσίμου. Αυτό βοηθά στη δημιουργία ενός πιο ομοιογενούς μίγματος καυσίμου / αέρα μέσα στον κύλινδρο κάτι στο οποίο συμβάλλει και η σχεδίαση των αυλών εισαγωγής υψηλού στροβιλισμού. Αυτό βελτιώνει την ογκομετρική απόδοση, ενώ η πρόσθετη ψύξη λόγω του εισερχόμενου καυσίμου αποτρέπει την κρουστική καύση.

Ο βενζινοκινητήρας του νέου Civic χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες μείωσης τριβών, σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την απόδοση του κινητήρα. Οι εξωτερικές ποδιές των αλουμινένιων εμβόλων φέρουν επικάλυψη χαμηλής τριβής με χρήση ειδικής πατέντας. Σαν αποτέλεσμα, μειώνεται η συνολική τριβή καθώς τα έμβολα κινούνται μέσα στους κυλίνδρους.

Η μηχανουργική κατεργασία (plateau honing) μειώνει ακόμα περισσότερο τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια. Πρόκειται για μία διαδικασία δύο σταδίων που χρησιμοποιεί δύο διαδικασίες λείανσης αντί για τη μια συμβατική. Η διαδικασία αυτή βελτιώνει τη μακροπρόθεσμη αντοχή του κινητήρα απέναντι στη φθορά.

Λιπαντικό χαμηλού ιξώδους (0W-20), μία ειδική βαλβίδα εκτόνωσης αντλίας λαδιού δύο σταδίων, τσιμούχες λαδιού χαμηλών τριβών, ειδική σχεδίαση ελατηρίου λαδιού χαμηλής αντίστασης, ιμάντας χρονισμού χαμηλών τριβών και ένας στρόφαλος ελαφρού βάρους συμβάλλουν επίσης στην άριστη συνολική λειτουργική απόδοση.

Το Civic sedan φέρει ηλεκτρονικό σύστημα γκαζιού (drive-by-wire throttle) το οποίο αντικαθιστά το συμβατικό με ντίζα με ευφυή ηλεκτρονικά που συνδέουν το πεντάλ με την πεταλούδα γκαζιού. Αυτό μεταφράζεται σε μικρότερο βάρος εξαρτημάτων και ταχύτερη και πιο ακριβή ενεργοποίηση της πεταλούδας. Μία ειδικά προγραμματισμένη, μη γραμμική σχέση μεταξύ πεντάλ γκαζιού και κινητήρα βελτιώνει την οδηγησιμότητα και βελτιστοποιεί την απόκριση του κινητήρα για να εναρμονίζεται με ειδικές οδηγικές συνθήκες.

Το σύστημα γκαζιού της Honda αξιολογεί τις τρέχουσες οδηγικές συνθήκες παρακολουθώντας τη θέση του πεντάλ, τη θέση της πεταλούδας, τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για να προσδιορίσουν την ευαισθησία ελέγχου του γκαζιού, πράγμα που δίνει στο πεντάλ γκαζιού του νέου Civic προβλέψιμη και άμεση απόκριση για μία πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Τιμές

To Honda Civic sedan 1.5 VTEC Turbo προσφέρεται στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις που συνοδεύονται από 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

  • Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Comfort MT: 22.325 ευρώ
  • Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo Elegance MT: 28.070 ευρώ

Παράλληλα η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχίζει το πρόγραμμα Honda Family, με το οποίο, όποιος έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο Honda εξασφαλίζει με την αγορά νέου Honda δωρεάν ασφάλεια για ένα χρόνο στον ίδιο, καθώς και σε όποιον από τη οικογένειά του θέλει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο Honda.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί Honda S2000 του 2001 με μόλις 1.525 χλμ.

Το Honda S2000 είναι αναμφισβήτητα ένα διαχρονικό αυτοκίνητο και τα τελευταία χρόνια οι τιμές του έχουν αγγίξει την στρατόσφαιρα, καθώς δεν είναι λίγες οι...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr