Μεθαύριο η Chevrolet θα παρουσιάσει την όγδοη γενιά της Corvette, η οποία θα συνεχίσει να ονομάζεται Stingray, όπως ανακοίνωσε επίσημα η εταιρία, παρότι μέχρι χθες θεωρούσαμε πως η Chevrolet θα ονομάσει τη νέα Corvette, Zora.

Οι πωλήσεις της νέας Corvette θα ξεκινήσουν είτε στα τέλη του 2019, είτε στις αρχές του 2020 και θα διαθέτει ενεργή αεροδυναμική με ενεργό spoiler, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή και αεραγωγούς που αυξομειώνουν την κάθετη αεροδυναμική πίεση.

Το αμάξωμα του αυτοκινήτου θα είναι κατασκευασμένο κυρίως από fiberglass, ενώ θα υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το σύστημα ανύψωσης του εμπρός άξονα του αυτοκινήτου θα έχει διπλή λειτουργία, καθώς θα μετατοπίζει το κέντρο των αεροδυναμικών πιέσεων εμπρός και πίσω, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.

Η Corvette C8 αναμένεται να βασίζεται σε ένα πλαίσιο από αλουμίνιο και πιθανότατα μερικά μέρη του θα είναι από carbon και μαγνήσιο για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος. Μιλώντας για αυτό, όμως, δυστυχώς, το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι βαρύτερο από τον προκάτοχό του, καθώς λέγεται ότι θα ζυγίζει πάνω από 1.580 κιλά.

Μηχανικά, το αμερικάνικο sportscar λέγεται ότι θα κινείται με μια αναβαθμισμένη έκδοση του σημερινού V8 6,2-λίτρων LT1 κινητήρα, απόδοσης 500 ίππων, που ονομάζεται LT2. Με τον συνδυασμό του με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη η κεντρομήχανη Corvette θα είναι πιο γρήγορη από το σημερινό μοντέλο, παρά την αύξηση του βάρους.

Επίσης θα υπάρχει και ένας νέος 4,2-λίτρων V8 biturbo απόδοσης 650 ίππων. Αργότερα, θα προστεθεί ένας 5,5-λίτρων DOHC V8 κινητήρας, απόδοσης 600 ίππων, με τον κόφτη να αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ.

Με την τοποθέτηση διπλών turbo στον συγκεκριμένο κινητήρα, η απόδοση του θα ανέλθει στα 850 άλογα με 976 Nm ροπής. Τέλος, υπάρχουν αναφορές ότι αυτός ο κινητήρας θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη κοντά 1.000 άλογα.