Η Honda ετοιμάζεται να βγάλει στην αγορά το Honda e και παράλληλα ετοιμάζει και μια πισωκίνητη πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευάζει μεγαλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα.

Η νέα πλατφόρμα θα είναι ευέλικτη, θα μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικά πακέτα μπαταριών και διαφορετικά στυλ αμαξώματος, (όπως σεντάν και crossover) της C και της D κατηγορίας, θα υποστηρίζει τετρακίνηση και θα έχει ιδανική κατανομή βάρους 50:50.

Η ευελιξία που θα προσφέρει η πλατφόρμα θα οδηγήσει σε μείωση τους κόστους ανάπτυξης των νέων μοντέλων, τα οποία εκτός της πλατφόρμας θα μοιράζονται και ανταλλακτικά.

Τα πρώτα μοντέλα που θα κατασκευάζονται πάνω στη νέα αυτή πλατφόρμα της Honda θα κυκλοφορήσουν από το 2025, με όλα να είναι πισωκίνητα, μιας και η ιαπωνική εταιρία έχει θέσει ως στόχο να δώσει έμφαση στην σπορ δυναμική οδήγηση των μοντέλων της.

Παράλληλα η Honda θα προσφέρει στην αγορά το υβριδικό σύστημα της με τους δύο κινητήρες και σε μικρότερα μοντέλα, ενώ στα plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά και αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου θα τοποθετήσει συστήματα υψηλής τάσης.

Η ιαπωνική εταιρία θέλει το 100% των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2025. Η νέα φιλοδοξία επιταχύνει το στόχο που είχε τεθεί το 2017 για τον εξηλεκτρισμό των δύο τρίτων των πωλήσεών της μέχρι το 2025 και γίνεται πλέον πρώτη προτεραιότητα για την παγκόσμια μετάβαση της Honda στην ηλεκτροκίνηση, στο πλαίσιο του οράματός της για το 2030.