Το Active Shift Control υπόσχεται ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων στα υβριδικά της Hyundai και της Kia

Σχετικά άρθρα

Hyundai και Kia παρουσιάζουν την τεχνολογία Active Shift Control (ASC), η οποία υπόσχεται πως μειώνει τον χρόνο αλλαγής ταχυτήτων των υβριδικών μοντέλων τους κατά 30%, ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Η τεχνολογία παρακολουθεί 500 φορές το δευτερόλεπτο τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να κάνει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές. Το ντεμπούτο της γίνεται στο υβριδικό Sonata.

Τα συμβατικά υβριδικά οχήματα δεν διαθέτουν μετατροπείς ροπής έτσι ώστε να μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου, μιας και αυτοί, χάνουν ενέργεια κατά την διάρκεια των αλλαγών των ταχυτήτων. Αν και είναι αποδοτικό στη μείωση των καυσίμων, ένα τέτοιο σύστημα απαιτεί μεγαλύτερους χρόνους αλλαγών για να εξασφαλίσει ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων.

Η τεχνολογία ASC διαθέτει ένα νέο λογισμικό στο Hybrid Control Unit (HCU), που επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα “να πάρει τον έλεγχο” του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό μειώνει το χρόνο αλλαγής των σχέσεων κατά 30%, από τα 500 στα 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πέρα από τις πιο γρήγορες αλλαγές, εξασφαλίζεται κι η ομαλότερη μετάβαση από σχέση σε σχέση, κάτι που επίσης έχει θετικό αντίκρισμα, μιας και συνδράμει στην βελτίωση των επιταχύνσεων, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, αυξάνοντας παράλληλα τη μακροζωία του κιβωτίου, αφού υπάρχουν λιγότερες τριβές κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Kia μας δείχνει καμουφλαρισμένο το Tasman

Η Kia έδωσε στη δημοσιότητα ένα μικρό video του Tasman, κρύβοντας το κάτω από ένα περίτεχνο καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει το 2025 και...

H Kia κάνει δοκιμές του Tasman στην Αμερική

Πριν περίπου δύο εβδομάδες, η Kia ανακοίνωσε το όνομα του πολυαναμενόμενου pickup που ετοιμάζει, το οποίο θα λέγεται Tasman. Αυτό είναι το πρώτο pickup στην...

Αυτό είναι το Kia EV5 GT

Κυκλοφόρησαν οι δύο πρώτες φωτογραφίες της γρήγορης, GT έκδοσης του Kia EV5, με το αυτοκίνητο να διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον μπροστά να παράγει...