Την δεκαετία του 1960 η Jaguar είχε κατασκευάσειτην XJ13, το πρώτο κεντρομήχανο μοντέλο της. Ένα μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο που ήθελε συμμετέχει στις 24 ώρες του Le Mans, αλλά ποτέ δεν είχε την ευκαιρία να συμμετέχει σε κάποιον αγώνα λόγω αλλαγών στους κανόνες homologation.

Το 1971, η μοναδική XJ13 που είχε κατασκευαστεί, πήγαινε την πίστα MIRA της Αγγλίας προκειμένου να λάβει μέρος στο promo video της Series 3 E-Type, αλλά ενεπλάκη σε ατύχημα όπου και υπέστη σοβαρές ζημιές. Αποκαταστάθηκε πλήρως αρκετά χρόνια μετά το ατύχημα, με την XJ13 να μην είχε πλέον τις ίδιες προδιαγραφές με αυτές του αυθεντικού αυτοκινήτου.

Επιστροφή στο σήμερα, με την σκωτσέζικη εταιρεία Ecurie Ecosse να παρουσιάζει το LM69, ένα νέο supercar με ρετρό σχεδιασμό, εμπνευσμένος από αυτόν της XJ13. Το LM69 είναι κατασκευασμένο στο χέρι και μπορεί να κινηθεί νόμιμα στους δημόσιους δρόμους.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 25 μονάδες, με την τιμή του να κυμαίνεται από τα 1 έως και τα 1,3 εκατ. ευρώ. Το αξιοσημείωτο είναι πως όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου ακολουθούν την τεχνολογία που υπήρχε την δεκαετία του 1960.

Δεν είναι ακριβές αντίγραφο της XJ13, μιας και το LM69 έχει σταθερή οροφή, αεροτομή, φαρδύτερα φτερά, πρόσθετα spoilers και μεγαλύτερους τροχούς. Τα σύνθετα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του σώματος του αυτοκινήτου κάνουν το LM69 ελαφρύτερο από την XJ13. Μηχανικά φορά έναν quad-cam V12 κινητήρα 5,0-λίτρων, όπως και η XJ13, απόδοσης 510 ίππων.