Τον Οκτώβριο του 2018 η Aston Martin είχε ανακοινώσει πως κάποιος έδωσε το ποσό των 20 εκατ. λιρών (23 εκατ. ευρώ), προκειμένου να αποκτήσει νόμιμα τα εργαλεία και τα σχέδια σχεδίασης της προηγούμενης γενιάς της Vanquish.

Τελικά η συμφωνία αυτή κατέρρευσε, αφήνοντας μια τρύπα 20 εκατ. λιρών στα τριμηνιαία οικονομικά στοιχεία της βρετανικής εταιρίας. Παρότι ποτέ δεν έγινε γνωστό το όνομα του υποψήφιου αγοραστή, φήμες θέλουν να πρόκειται για μια άγνωστη στο ευρύ κοινό, εταιρία από την Κίνα.

Η απώλεια των 20 εκατ. λιρών της Aston Martin έρχεται μετά από τα απογοητευτικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου. Αποτέλεσμα ήταν η εταιρεία να μειώσει τις προβλέψεις πωλήσεων για το 2019 από περίπου 7.100-7.300 σε 6.300-6500 αυτοκίνητα, ενώ μείωσε και τα επενδυτικά της σχέδια κατά 40 εκατομμύρια λίρες, προκειμένου να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος από τις επιθετικές επενδύσεις και τις προβλέψεις της για το Brexit.

Η Aston Martin ελπίζει πως η DBX που θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος, θα δώσει μια σημαντική ώθηση στις πωλήσεις και στα έσοδα της. Τα βιβλία παραγγελιών της DBX αναμένεται να ανοίξουν τον επόμενο μήνα, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται από το δεύτερο τρίμηνο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Andy Palmer πιστεύει πως οι συγχωνεύσεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι αναπόφευκτες, καθώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εργάζονται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών, συνδεδεμένων και αυτόνομων αυτοκινήτων, δαπανώντας δισεκατομμύρια δολάρια προκειμένου να δημιουργήσουν ακριβώς τις ίδιες τεχνολογίες.