Ο πρώην CEO της Daimler λέει ότι οι κινητήρες δεν είναι σημαντικό κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Μάιο, ο πρώην CEO της Daimler, Dieter Zetsche, αποχώρησε από την γερμανική εταιρία μετά από 40 χρόνια, εκ των οποίων τα 13 ήταν στην ανώτατη θέση της.

Πρόσφατα, ως συνταξιούχος πλέον, έδωσε μια αρκετά ενδιαφέρουσα συνέντευξη, που πιθανότατα θα ξαφνιάσει τους λάτρεις της παθιασμένης οδήγησης. Μιλώντας στο βρετανικό Top Gear, ο 66-χρονος Γερμανός είπε:

Συνεργαστήκαμε στον τομέα των κινητήρων με τη Renault και διπλασιάσαμε τις πωλήσεις της A-Class. Ο κινητήρας δεν αποτελεί πλέον παράγοντα διαφοροποίησης. Ίσως για εσάς [τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου] να αποτελεί, αλλά όχι για την πλειοψηφία των πελατών. Ή τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης μέχρι το 3ο επίπεδο ή οι υπηρεσίες κινητικότητας. Γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με άλλες εταιρίες σε αυτούς τους τομείς. Δεν πιστεύω ότι παράγουμε ένα απλό προϊόν και απλά έχουμε έξυπνο marketing. Κάθε άλλο. Υπάρχουν πολλά σημεία στα οποία φαίνεται το engineering μας. Μία Mercedes είναι μία Mercedes.

Βαρβάτη δήλωση από έναν πρώην επικεφαλής μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου η τεχνική και τεχνολογική της υπόσταση εξακολουθεί να αποτελεί έναν από τους πυλώνες της επιτυχία της.

Ωστόσο, οι εταιρικές σχέσεις μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά γίνονται ολοένα και πιο συνηθισμένες, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να κατανείμουν/περιορίσουν το κόστος των νέων τεχνολογιών, της εξέλιξης των ηλεκτρικών οχημάτων, των συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, των αυτόνομων οχημάτων, και πολλών άλλων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανάκληση για 260.658 Mercedes GLE και GLS

Σε μια ακόμη ανάκληση προχωρά η Mercedes-Benz, με αυτή να επηρεάζει 260.658 GLE και GLS παγκοσμίως και που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 1 Φεβρουαρίου 2018...