Στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου, η VW ανανέωσε το Passat και σήμερα η γερμανική εταιρία δίνει τις πληροφορίες της αναβαθμισμένης plug-in υβριδικής έκδοσης του μοντέλου. Έτσι, το Passat GTE εξοπλίζεται με μεγαλύτερη κατά 31% μπαταρία, χωρητικότητας 13 kWh από 9,9 kWh, που χαρίζει στο αυτοκίνητο μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, καθώς πλέον φτάνει τα 56 χλμ. με κύκλο WLTP ή 70 χλμ. με το NEDC. Το προ ανανέωσης Passat GTE είχε ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. στον κύκλο NEDC.

Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, καθώς κάτω από το καπό υπάρχει ο 1,4-λίτρων TSI κινητήρας βενζίνης, απόδοσης 156 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 218 άλογα, και μεταφέρεται -μέσω 6-τάχυτου αυτόματου διπλοσύμπλέκτου κιβωτίου- στους εμπρός τροχούς. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 1,6 με 1,7 λίτρα/100 χλμ., η κατανάλωση ενέργειας στα 15,1 με 15,7 kWh/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων στα 37 με 39 γρ/χλμ.

Το ανανεωμένο Passat GTE διαθέτει πλέον τρία προγράμματα οδήγησης, όταν το pre-facelift είχε πέντε. Έτσι, υπάρχουν τα: EV για μόνο ηλεκτρική κίνηση, GTE για πιο δυναμική απόδοση και το υβριδικό mode. Όταν κινείσαι με πάνω από 140 χλμ/ώρα, ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά το βενζινοκινητήρα, ενώ εφόσον επιλέξεις το Hybrid mode, φορτίζεται η μπαταρία εν κινήσει, ώστε να μπορείς να κινηθείς αμιγώς ηλεκτρικά όταν χρειαστεί.