Μια πρόσφατη έρευνα της J.D. Power, έδειξε πως οι ιδιοκτήτες σύγχρονων αυτοκινήτων βρίσκουν ενοχλητικά τα συστήματά υποβοήθησης οδηγού που εξοπλίζονται τα μοντέλα τους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 20.000 ιδιοκτήτες ΜΥ2019 μοντελων στις ΗΠΑ και εξέτασε την επίδραση που έχουν στους οδηγούς, 38 συστήματά υποβοήθησης, μέσα σε 90 ημέρες μετά την αγορά του μοντέλου, το 23% των οδηγών βρίσκει ενοχλητικά συστήματά διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, με τους περισσότερους να τα απενεργοποιούν.
Μόλις το 21% βρίσκει σημαντικά τα συστήματά υποβοήθησης, αλλά και αυτοί απενεργοποιούν το lane-keeping assist. Επίσης το 61% των ερωτηθέντων απενεργοποιεί όλα τα συστήματά υποβοήθησης, βρίσκοντας τα ενοχλητικά.
Το μοντέλο που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία σε ότι έχει να κάνει με την χρηστικότητα των συστημάτων υποβοήθησης, ασφαλείας και ψυχαγωγίας, ήταν το Kia Stinger με 834 βαθμούς σε μια κλίμακα 1.000 πόντων. Αλλά μοντέλα που συγκέντρωσαν υψηλή βαθμολογία είναι τα Hyundai Kona, Toyota C-HR, Kia Forte, Chevrolet Blazer, Porsche Cayenne και Ford Expedition.