Η VW δηλώνει και ξαναδηλώνει πως οι diesel κινητήρες της δεν έχουν πεθάνει, γι’αυτό και έχει ετοιμάσει έναν νέο 2.0 diesel κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα. Ο 2.0 TDI EA288 Evo κινητήρας, θα τοποθετηθεί στο νέο Golf και στο Passat (ήδη διαθέσιμος στα A6 και A7) και θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης, από 136 έως 204 άλογα.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας στα Golf και Passat διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα SCR (selective catalytic reduction) που υπόσχεται πως μειώνει σημαντικά τις εκπομπές NOx. Συγκεκριμένα, οι εκπομπές μειώνονται έως και 80% σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με τον κινητήρα που αντικαθιστά.

Η συγκεκριμένη SCR τεχνολογία χρησιμοποιεί δύο εγχυτήρες AdBlue, ένας κοντά στον κινητήρα, όπου οι θερμοκρασίες των καυσαερίων είναι άνω των 500 βαθμών Κελσίου. Ακολουθεί ένας άλλος εγχυτήρας AdBlue αμέσως μετά τον κινητήρα, ο οποίος αποτελεί μέρος ενός δεύτερου καταλυτικού μετατροπέα SCR, όπου οι θερμοκρασίες των καυσαερίων είναι σημαντικά χαμηλότερες, γεγονός που βοηθά στην περαιτέρω επεξεργασία των καυσαερίων.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα βρίσκεται σε όλους τους TDI κινητήρες των νέων Golf και Passat, με τον 2.0 TDI Evo των 150 ίππων να πληροί ήδη τις προϋποθέσεις του προτύπου εκπομπών Euro 6d.