Στις αρχές του καλοκαιριού, η Porsche παρουσίασε τις 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder, με τα δύο αυτοκίνητα να φορούν τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων boxer εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 420 ίππων στις 7.600 σ.α.λ με 420 Nm ροπής μεταξύ 5.000 – 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη στροφών να επεμβαίνει στις 8.000 σ.α.λ.

Φαίνεται, όμως, ότι η γερμανική εταιρία ετοιμάζει και την δυνατότερη έκδοση της Cayman GT4, την RS. Αυτό επιβεβαιώνουν οι δύο κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την πίστα του Nurburgring, που δείχνουν το μοντέλο χωρίς καθόλου καμουφλάζ.

Σε παλιότερη συνέντευξη του, ο Markus Baumann, υπεύθυνος ανάπτυξης του boxer κινητήρα των μοντέλων, είχε ρωτηθεί αν θα μπορούσε να αναβαθμιστεί περαιτέρω ο εν λόγω εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας, τονίζοντας:

Ναι. Θα μπορούσαμε φυσικά να έχουμε περισσότερη δύναμη. Αν πάρουμε τεχνολογίες από τη 911 GT3, όπως τα πιστόνια τιτανίου ή το ξηρό κάρτερ και τις εφαρμόσουμε σε αυτόν τον κινητήρα (9A2), αυτός μπορεί να αποδώσει πολύ περισσότερη ιπποδύναμη από τα 420 άλογα. Έχουμε ήδη αναπτύξει αυτές τις τεχνολογίες και θα μπορούσαμε εύκολα να τις τοποθετήσουμε [στο 9Α2].