Πριν ένα μήνα, η Porsche παρουσίασε τις 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder, με τα δύο αυτοκίνητα να φορούν τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων boxer εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 420 ίππων στις 7.600 σ.α.λ με 420 Nm ροπής μεταξύ 5.000 – 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη στροφών να επεμβαίνει στις 8.000 σ.α.λ.

Φαίνεται, όμως, ότι μελλοντικά ίσως υπάρξει και δυνατότερη έκδοση της Cayman GT4, η RS. Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Markus Baumann, υπεύθυνος ανάπτυξης του boxer κινητήρα των μοντέλων, ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να αναβαθμιστεί περαιτέρω ο εν λόγω εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας, τονίζοντας:

Ναι. Θα μπορούσαμε φυσικά να έχουμε περισσότερη δύναμη. Αν πάρουμε τεχνολογίες από τη 911 GT3, όπως τα πιστόνια τιτανίου ή το ξηρό κάρτερ, και τις εφαρμόσουμε σε αυτόν τον κινητήρα (9A2), αυτός μπορεί να αποδώσει πολύ περισσότερη ιπποδύναμη από τα 420 άλογα. Έχουμε ήδη αναπτύξει αυτές τις τεχνολογίες και θα μπορούσαμε εύκολα να τις τοποθετήσουμε [στο 9Α2].

Έπειτα, όταν ο Baumann ρωτήθηκε για το αν μπορεί να ανέβει ο κόφτης, όπου πρόσθεσε:

Θα έλεγα ότι είναι δυνατό να γίνει, απλά είναι θέμα προσπάθειας. Πρόκειται για ερώτηση στρατηγικής. Με πολλές επενδύσεις στην ανάπτυξη μπορείς να πετύχεις πολλά πράγματα στα αυτοκίνητα. Προς το παρόν νομίζω ότι για αυτό το αυτοκίνητο τα 420 άλογα είναι αρκετή δύναμη. Αυτή τη στιγμή, για λόγους στρατηγικής, πρέπει να διατηρήσουμε λίγο την απόσταση από τη 911 GT3 φυσικά.

Κοινώς η Porsche θέλει να αποφύγει τον εσωτερικό ανταγωνισμό των μοντέλων της και τον κανιβαλισμό των πωλήσεων τους.