Η Toyota παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του υδρογονοκίνητου Mirai στην έκθεση του Los Angeles το 2014, αφού προηγουμένως η ιαπωνική εταιρία είχε δείξει δύο πρωτότυπα του στην έκθεση του Τόκιο το 2011 και το 2013 αντίστοιχα.

O πρόεδρος της Toyota, Takeshi Uchiyamada, μιλώντας χθες στο Τόκιο, σε διεθνή υπουργική συνάντηση σχετικά με την υδρογονοκίνητη ενέργεια, έκανε γνωστό ότι η εταιρία του ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, το οποίο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020.

Η Toyota είναι ένας από τους ελάχιστους κατασκευαστές αυτοκινήτων που πιστεύει στα αυτοκίνητα υδρογόνου και σε παλιότερη δήλωση του ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota Ευρώπης, Matt Harrison, είχε δηλώσει πως τα υδρογονοκίνητα μοντέλα θα έχουν την ίδια τιμή με αυτά των υβριδικών, σε δέκα χρόνια από σήμερα.

H Toyota θα κατασκευάζει αυτοκίνητα υδρογόνου και με τη συνεργασία δύο κινεζικών εταιριών, της Guangzhou Automobile Group (GAC) και του FAW Group.

Η μείωση των τιμών των αυτοκινήτων υδρογόνου θα επιτευχθεί λόγω της μείωσης του κόστους των κινητήρων κυψελών καυσίμου, που θα κάνουν λιγότερη χρήση πλατίνας, με την Toyota να πιστεύει σε αυτά και έτσι θα προσφέρει στην αγορά και την τρίτη γενιά του Mirai.

Στόχος της ιαπωνικής κυβέρνησης και άλλων 30 χωρών είναι μέσα στα επόμενα 10 χρόνια να κυκλοφορούν στους δρόμους 10 εκατομμύρια υδρογονοκίνητα οχήματα, (αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία) ενώ θα υπάρχουν περισσότεροι από 10.000 σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου παγκοσμίως.