H Renault εμπλουτίζει τη γκάμα των ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων της, με το λανσάρισμα των υδρογονοκίνητων εκδόσεων των Kangoo και Master. Η εξέλιξη της τεχνολογία των κυψελών καυσίμου υδρογόνου έγινε μαζί την Symbio, μια θυγατρική εταιρία της Michelin και δοκιμάζεται από τη Renault από το 2014.

Η εμπορική διάθεση του Kangoo Z.E. Hydrogen θα ξεκινήσει στο τέλος του τρέχοντος έτους, με την τιμή του στη Γαλλία να ξεκινά από τα €48.300 (χωρίς φόρους). Ο όγκος φόρτωσης ανέρχεται στα 3,9 κ.μ., και παρότι δεν υπάρχουν ακόμα επίσημα νούμερα, η Renault εκτιμά ότι σε κύκλο WLTP θα έχει μια αυτονομία της τάξης των 370 χλμ.

Από την άλλη, δεν ανακοινώθηκε πότε θα είναι διαθέσιμο το μεγαλύτερο Master Z.E. Hydrogen, ούτε η τιμή του. Θα προσφέρεται, όμως, σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, το van και το chassis cab. Ο όγκος φόρτωσης κυμαίνεται μεταξύ 10,8 και 20 κ.μ., ενώ οι δύο δεξαμενές υδρογόνου θα του χαρίζουν μια αυτονομία 350 χλμ., πάλι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της γαλλικής εταιρίας.

Ανάλογα το μέγεθος, η πλήρωση των δεξαμενών απαιτεί 5 με 10 λεπτά.