Η Porsche είναι ένα από τα σύγχρονα σύμβολα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η επιτομή της οδηγικής απόλαυσης και αυτό δεν έχει αλλάξει εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, παρότι η γερμανική εταιρία δηλώνει πως θα γίνει από τις τελευταίες εταιρίες που θα αγκαλιάσει τις αυτόνομες τεχνολογίες, γνωρίζει πολύ καλά πως δεν μπορεί απλώς να συνεχίσει να πουλά “παραδοσιακά” αυτοκίνητα για πάντα.

Ο Lutz Meschke, ο επικεφαλής οικονομίας και τεχνολογίας της Porsche, σε πρόσφατη συνέντευξή του, παραδέχτηκε πως πρέπει η εταιρία να επενδύσει σε επιχειρήσεις που προσπαθούν να συμβάλλουν στη μείωσης της κυκλοφοριακής συμφόρησης, προκειμένου να επιβιώσει στο μακροπρόθεσμο μέλλον. Όπως είπε:

Οι πόλεις θέλουν να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση, επομένως πρέπει να αναζητήσουμε λύσεις που ταιριάζουν με το εμπορικό μας σήμα. Το car sharing δεν είναι αρκετό και δεν θα μας φέρει σημαντικό μερίδιο κέρδους.

Αν θέλεις να πάρεις ένα κομμάτι της πίτας θα πρέπει να σκεφτείς να επενδύσεις σε άλλες μάρκες ή σε λύσεις κινητικότητας. Πρέπει να σκεφτούμε τις επενδύσεις, τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, για να έχουμε κέρδη από άλλες επιχειρήσεις.

Και πρόσθεσε:

Σήμερα οι πελάτες μας είναι πρόθυμοι να αγοράσουν δύο, τρία, τέσσερα μοντέλα της Porsche, αλλά στο μέλλον, ίσως θα αγοράσουν ένα ή δύο και για να κινούνται στις πόλεις, θα χρησιμοποιήσουν άλλες υπηρεσίες. Πρέπει να σκεφτούμε τα επιχειρηματικά μοντέλα που μπορούν να εξισορροπήσουν αυτές τις πιθανές απώλειες.

Το 2017 ο Meschke είχε πει πως πως η γερμανική εταιρία θα είναι από τις τελευταίες που θα καταργήσει το τιμόνι. Όπως είπε, τα μοντέλα της Porsche θα είναι πάντα οδηγοκεντρικά και θα μπορούν να οδηγηθούν από τους ανθρώπους. Το υψηλόβαθμο στέλεχος συμπλήρωσε πως τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι αρκετά χρήσιμα σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως παραδείγματος χάρη σε ένα μποτιλιάρισμα.