Με την Toyota να πιστεύει πως το μέλλον της αυτοκίνησης είναι υβριδικό ηλεκτρικό και με κινητήρες υδρογόνου, στο περιθώριο της έκθεσης του Τόκιο, ο αντιπρόεδρος της, Didier Leroy, μίλησε για την ηλεκτροκίνηση και την επανάσταση που θα φέρουν οι solid-state μπαταρίες που ετοιμάζει.

Η Toyota καθυστέρησε να μπει στον κόσμο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο να αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2020-2021 και να εξοπλίζεται με solid-state μπαταρίες.

Οι μπαταρίες αυτές θα αντικαταστήσουν τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου, έχοντας μικρότερο μέγεθος, αλλά συνάμα πενταπλάσια αυτονομία. Αντί για υγρό ηλεκτρολύτη, που χρησιμοποιούν οι μπαταρίες νικελίου-υδριδίου και ιόντων-λιθίου, διαθέτουν έναν στερεό κεραμικό ή πολυμερή ηλεκτρολύτη, προσφέροντας αυτονομία 500 χλμ ανά φόρτιση σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο.

Οι περισσότερες μπαταρίες ιόντων-λιθίου χρειάζονται 20 με 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, για να γεμίσουν στο 80%, προσφέροντας μια αυτονομία -στην καλύτερη- 350 χλμ. Η Toyota θέλει με τις νέες μπαταρίες να μειώσει τον χρόνο φόρτισης σε όσο χρόνο διαρκεί η πλήρωση του ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Περισσότεροι από 200 μηχανικοί της Toyota απασχολούνται την περίοδο αυτή με την ανάπτυξη των solid-state μπαταριών, με το ηλεκτρικό μοντέλο, με αυτές τις μπαταρίες, λέγεται ότι αρχικά θα κυκλοφορήσει μόνο στην Ιαπωνία, για να ακολουθήσει αργότερα και στις υπόλοιπες αγορές.

  • SAMURAI-66

    Κλασικα διπλα τους πρεπει να εχουν την κορυφαια στον τομεα των μπαταριων παγκοσμιος panasonic για να πετυχουν τον σκοπο τους.
    Τα νεα ακουγονται καλα και απο την στιγμη που θα το καταφερουν θα αλλαξουν της ισορροπιες οπως της γνωριζουμε σημερα.

    • Κωνσταντίνος Κ.

      Πολλά έχουν ακουστεί για τεχνολογίες μπαταριών τα τελευταία 5 χρόνια, τι είδαμε; τίποτα μέχρι στιγμής, ας δούμε και το συζητάμε