Η Porsche γίνεται μια ακόμη εταιρία που ξεκινά, πιλοτικά αρχικά, τις πωλήσεις των μοντέλων της μέσω internet, στις ΗΠΑ. Αρχικά συμμετέχουν 25 από τις 191 αντιπροσωπείες της γερμανικής εταιρίας, επιτρέποντας στους πελάτες τους να ολοκληρώνουν το μεγαλύτερο μέρος της γραφειοκρατίας μέσω internet και να επισκέπτονται την αντιπροσωπεία προκειμένου να βάλουν τις τελικές υπογραφές και να παραλάβουν το αυτοκίνητο τους.

Η υπηρεσία περιλαμβάνει τόσο καινούργια όσο και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, με τον αγοραστή να επιλέγει online τον τρόπο πληρωμής, χρηματοδότησης, leasing και ασφάλισης του νέου του αυτοκινήτου, μέσω της Porsche Financial Services. Επίσης εάν θέλει να ανταλλάξει το παλιό του αυτοκίνητο με ένα νέο, τότε αρκεί να ανεβάσει φωτογραφίες του παλιού του αυτοκινήτου στην ειδική εφαρμογή της Porsche, με το προσωπικό της εταιρίας να αξιολογεί το αυτοκίνητο, δίνοντας του μια οικονομική προσφορά σχετικά με το πόσο το αποτιμούν.

Στόχος της Porsche είναι να αξιολογήσει αυτόν τον τρόπο πωλήσεων και εάν κριθεί επιτυχημένος, τότε θα τον προσφέρει σε όλες τις αντιπροσωπείες της στις ΗΠΑ.