Το Groupe PSA ανακοίνωσε σήμερα ότι θα διακόψει τη συνεργασία της με την Κινέζικη Changan Automobile, τερματίζοντας τη κοινοπραξία τους στην Κίνα (γνωστή ως CAPSA), η οποία κατασκευάζει και πουλά τα μοντέλα της DS Automobiles στη τοπική αγορά

Παρόλα αυτά, εκπρόσωπος της εταιρείας επισήμανε ότι αυτό δεν σημαίνει πως η DS θα αποσυρθεί από την Κίνα, καθώς δεν θα σταματήσει η διάθεση των μοντέλων της, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Changan για την υποστήριξή της τα τελευταία οκτώ χρόνια και να επιβεβαιώσουμε ότι η μάρκα DS θα συνεχίσει την παρουσία και την ανάπτυξή της στην Κίνα. Η DS θα αναπτύξει μια νέα στρατηγική προσέγγιση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σε αυτή τη στρατηγική αγορά. Ο όμιλος PSA είναι πλήρως δεσμευμένος στην Κίνα.

Και αυτό γιατί ο γαλλικός όμιλος έχει και μια δεύτερη, μεγαλύτερη κοινοπραξία στην Κίνα, με τη Dongfeng Motor. Όπως ανακοινώθηκε και κατά την συγχώνευση με την FCA, το Groupe PSA αντιμετωπίζει ιδιαίτερα μεγάλες δυσκολίες στην Κίνα με τις πωλήσεις του να έχουν μειωθεί δραματικά. Πιο συγκεκριμένα, το 2014 ήταν πάνω 700.000 αυτοκίνητα, ενώ το πρώτο 9μηνο του τρέχοντος έτους έχουν ανέλθει σε μόλις 94.000 αυτοκίνητα, δηλαδή μια μείωση της τάξης του 56%. Ακόμα πιο απογοητευτικά είναι τα νούμερα της DS, η οποία πούλησε μόλις 311 οχήματα στην Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία το τρίτο τρίμηνο του 2019.

Οι δύο εταιρίες είχαν επενδύσει €500 εκατ. το 2017 για την ενίσχυση της κοινοπραξίας τους, με το το εργοστάσιό τους στην πόλη Chongqing να έχει ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων, αλλά λόγω της χαμηλής ζήτησης δουλεύει μόλις στο 1/10 της δυναμικότητας του τα τελευταία χρόνια.