Η Ferrari είδε τα κέρδη της να αυξάνοντα κατά 11,5 % και να αγγίζουν τα 311 εκατ. ευρώ, κατά την διάρκεια του τρίτου τριμήνου του έτους, κυρίως λόγω των υψηλών παραγγελιών των Portofino και 812 Superfast. H Ferrari παρέδωσε 2.474 αυτοκίνητα το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2019, αύξηση 9,4%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Η Ferrari μάλιστα αύξησε τη συνολική πρόβλεψή της για το σύνολο της χρήσης, προσθέτοντας ότι όλα τα στοιχεία ξεπέρασαν το ανώτατο εύρος των προηγούμενων εκτιμήσεών της. Η ιταλική εταιρία προβλέπει πως τα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων θα ανέλθουν στα 1,27 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας την προηγούμενη πρόβλεψη της (1,2 -1,25 δισ. ευρώ).

Τα θετικά οικονομικά στοιχεία της Ferrari οδήγησαν την μετοχή της να αυξηθεί κατά 7,4%, φτάνοντας τα 155,15 δολάρια, με την Ferrari να έχει χρηματιστηριακή αξία 29,52 δισ. ευρώ.

Η Ferrari θέλει να αξιοποιήσει ακόμη περισσότερο το brand της και ξεκίνησε ένα νέο σχέδιο για την ενίσχυση του εμπορικού σήματος της, μέσω νέων συλλογών ενδυμάτων και αξεσουάρ, υπηρεσιών ψυχαγωγίας, προϊόντων πολυτελείας και υπηρεσιών πολυτελείας για τους πελάτες της. Ανάμεσα σε αυτά υπάρχει μια νέα συμφωνία με τον Giorgio Armani αλλά και ένα νέο εστιατόριο στο Μαρανέλλο, με σεφ τον βραβευμένο με αστέρι Michelin, Massimo Bottura.

Η ιταλική εταιρία, όπως είπε ο CEO της, Louis Camilleri, θέλει οι εμπορικές δραστηριότητες της εκτός των πωλήσεων αυτοκινήτων, να αντιπροσωπεύουν το 10% της κερδοφορίας της μέσα στα επόμενα 7-10 χρόνια.