Οι επόμενες γενιές των Porsche Boxster και Cayman θα προσφέρονται τόσο με ε plug-in υβριδικούς ή υβριδικούς κινητήρες, όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Τα μοντέλα αναμένονται στην αγορά το 2023, με τις ηλεκτρικές εκδόσεις να προσφέρονται τόσο ως πισωκίνητες, όσο και ως τετρακίνητες, με τις πρώτες να διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και τις δεύτερες δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα. Η απόδοσή τους θα φτάνει έως και τα 400 άλογα και θα κατασκευάζονται στην αλουμινένια πλατφόρμα PPG.

Σε παλαιότερες δηλώσεις του ο CEO της Porsche, Oliver Blume, είχε πει πως η γερμανική εταιρία για 2-3 χρόνια θα πουλά ταυτόχρονα τόσο τις υβριδικές, όσο και τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες 718 Cayman και Boxster προκειμένου να δει πως θα κινηθεί, εάν δηλαδή θα πρέπει να αναβαθμίσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ώστε αυτοί να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών του Euro 7, ή αν θα τους καταργήσει τελείως και θα στραφεί αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνητη. Με απλά λόγια, τα πάντα θα εξαρτηθούν από τις πωλήσεις των μοντέλων.

Στόχος της Porsche είναι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και των υβριδικών της μοντέλων να αντιπροσωπεύουν το 17,7% το 2022, το 50% το 2025, ενώ το 2027 επιθυμεί το 100% των πωλήσεών της να γίνονται από ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Ηλεκτρική 911 να περιμένουμε μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια.