Η VW, όπως όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αναπτύσσει αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης, με την γερμανική εταιρία να θέλει να την μοιραστεί στη προσπάθεια της να περιορίσει το κόστος ανάπτυξής της.

Όπως είπε ο Alexander Hitzinger, αντιπρόεδρος του τμήματος αυτόνομης οδήγησης του γερμανικού ομίλου, το VW Group θέλει να δημιουργήσει πολύ μεγάλες οικονομίες κλίμακας, μοιράζοντας την αυτόνομη τεχνολογία που αναπτύσσει με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η VW προσπαθεί να καλύψει την απόσταση που την χωρίζει από την Waymo της Google, η οποία βάση δοκιμών, βρίσκεται πιο μπροστά από κάθε άλλη εταιρία στον τομέα των αυτόνομων συστημάτων οδήγησης. Η VW έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη αυτόνομης τεχνολογίας πριν από περίπου 10 χρόνια, αλλά η δυσκίνητη εταιρική δομή της που αποτελεί από 12 αυτοκινητοβιομηχανίες και 122 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο, επέτρεψε άλλες εταιρίες σαν την Waymo να πάρουν το προβάδισμα.

Στόχος της VW είναι να προσφέρει ένα πλήρως αυτόνομο σύστημα οδήγησης μέχρι το 2025. Η γερμανική εταιρία δοκιμάζει από τον περασμένο Μάρτιο, έναν στόλο 5 αυτόνομων e-Golf στο Αμβούργο. Τα οχήματα διαθέτουν μια σειρά αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένων επτά ραντάρ, έντεκα λέιζερ, 14 κάμερες και 14 αισθητήρες υπερήχων.

Αυτά παράγουν περίπου πέντε gigabytes δεδομένων ανά λεπτό και όλες αυτές οι πληροφορίες επεξεργάζονται από έναν προηγμένο υπολογιστή που έχει την ικανότητα επεξεργασίας 15 φορητών υπολογιστών, ο οποίος καταλαμβάνει όλο τον χώρο του πορτμπαγκάζ.