Το DTM μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, προχωρώντας στη παρουσίαση του ηλεκτρικού πρωταθλήματος, στο οποίο θα συμμετέχουν ηλεκτρικά αγωνιστικά απόδοσης 1.000 ίππων, με την τελική ταχύτητα τους να μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 350 χλμ/ώρα.

Με 400 περισσότερα άλογα σε σύγκριση με τα σημερινά αγωνιστικά με κινητήρες βενζίνης, τα νέα αγωνιστικά δεν θα αντικαταστήσουν τα παλιά, τουλάχιστον για κάποια χρόνια, αφού θα συνυπάρχουν και τα δύο, με το ηλεκτρικό πρωτάθλημα να τρέχει παράλληλα με το πρωτάθλημα με τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά.

Το DTM αναφέρει πως κατά την διάρκεια των pit stops, την αλλαγή των ελαστικών θα την κάνουν μεγάλα βιομηχανικά ρομπότ, ενώ παράλληλα άλλα ρομπότ θα αντικαθιστούν είτε το πακέτο μπαταριών είτε την δεξαμενή υδρογόνου που θα βρίσκονται στο κάτω μέρος του αγωνιστικού.

Ο κάθε αγώνας θα έχει διάρκεια 40 λεπτών και έτσι κάθε αυτοκίνητο θα πρέπει να κάνει μια στάση στα pits. Το DTM δεν ανακοίνωσε το πότε θα ξεκινήσει το νέο της ηλεκτρικό πρωτάθλημα.