Η ινδική Tata Motors, η μητρική εταιρία της Jaguar Land Rover θέλει η BMW και η Geely να συνεργαστούν με την βρετανική εταιρία, δηλώνοντας ανοικτή στο να βρει συνεργάτες για την JLR, προκειμένου να υπάρξει εξοικονόμηση κόστους, μέσω οικονομικών κλίμακας, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, οι συζητήσεις ανάμεσα στις εταιρίες βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, με την Tata να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να προσεγγίσει και άλλους εταίρους. Τόσο η BMW όσο και η Tata αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα, ενώ η κινέζικη Geely σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι δεν έχει πραγματοποιήσει διαπραγματεύσεις με την ινδική εταιρεία.

Η BMW και η Jaguar Land Rover συνεργάζονται ήδη στον τομέα των κινητήρων και των ηλεκτροκινητήρων και υβριδικών συστημάτων κίνησης ενώ υπάρχουν αναφορές που θέλουν την BMW να παρέχει την FAAR πλατφόρμα στην βρετανική εταιρία, η οποία με τη σειρά της θα εξελίξει πάνω σε αυτή δύο μικρά SUV. Η εν λόγω πλατφόρμα είναι αυτή που χρησιμοποιεί η νέα Σειρά 1 και τα δύο μοντέλα πιθανότατα θα ανήκουν στην “Pace” οικογένεια της Jaguar, αποκτώντας το όνομα A-Pace και B-Pace. Στο ίδιο πλαίσιο είναι πιθανό να δούμε ένα ακόμα μοντέλο με τα σήματα της Land Rover, επαναφέροντας το όνομα Freelander.

Ο πρώην CEO της BMW είχε αποκλείσει τον περασμένο Αύγουστο, οποιαδήποτε επένδυση σε μετοχές της Jaguar Land Rover, ενώ ο Natarajan Chandrasekaran, πρόεδρος της Tata Sons, της εταιρίας χαρτοφυλακίου του ομίλου Tata που έχει στην ομπρέλα του και την Tata Motors, έχει ξεκαθαρίσει πως δεν υπάρχουν πλάνα για πώληση της Jaguar Land Rover.

Η Jaguar Land Rover ανακοίνωσε τον περασμένο Ιανουάριο πως θα απολύσει 4.500 υπαλλήλους της, καθώς επιχειρεί να απλοποιήσει τη διοικητική της δομή. Με την απόλυση των 4.500 υπαλλήλων της η εταιρία θα εξοικονομήσει σχεδόν 3 δισ. ευρώ. Τον Νοέμβριο του 2018 η Tata Motors ανακοίνωσε ένα νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης της βρετανικής εταιρίας, που έχει ως στόχο την επαναφορά της εταιρίας σε θετική τροχιά, μιας και αυτή έχει πληγεί σημαντικά από την πτώση των πωλήσεων diesel οχημάτων στην Ευρώπη, από το Brexit, αλλά και από τις εμπορικές διαμάχες ανάμεσα σε ΗΠΑ και Κίνα.