Test Drive: Οδηγούμε το Toyota C-HR facelift στη Λισαβόνα

Σχετικά άρθρα

Έχουν περάσει ακριβώς τρία χρόνια από το ταξίδι μας στη Μαδρίτη για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση και δοκιμή του C-HR, λίγες εβδομάδες πριν το λανσάρισμα του στην ελληνική αγορά τον Δεκέμβριο του 2016. Τους 36 αυτούς μήνες, το C-HR αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένο εμπορικά, καταλαμβάνοντας σχεδόν το 10% του μεριδίου της κατηγορίας των C-SUV στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUVs.

Μιλώντας με νούμερα, η Toyota έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 400.000 αυτοκίνητα του SUV της, όπου το 2017 το 78% ήταν με το υβριδικό σύνολο, ενώ την επόμενη χρονιά το νούμερο αυτό εκτοξεύθηκε στο 87%. Αντίστοιχο είναι το νούμερο και στην Ελλάδα, καθώς 8 στα 10 C-HR που έχουν πουληθεί εφοδιάζονται με το -μοναδικό- υβριδικό σύνολο που προσέφερε μέχρι σήμερα η εταιρία. Εξάλλου, η Toyota -μαζί με την Lexus- πωλούν πλέον 2 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα ετησίως, και συνολικά έχουν παραδώσει πάνω 14 εκατομμύρια.

Ένα ακόμα εξαιρετικό νούμερο είναι ότι το 68% των αγοραστών του C-HR δεν είχαν αγοράσει ποτέ ξανά ένα μοντέλο της Toyota, με το 43% αυτών να επιλέγει το C-HR εξαιτίας της εμφάνισης του. Ο όγκος πωλήσεων των C-SUVS αυξάνεται κάθε χρόνο, με την πρόταση της ιαπωνικής εταιρίας να είναι πρακτικά μοναδική -ακόμα και σήμερα- καθώς δεν υπάρχει όμοιο του. Τις προηγούμενες δύο ημέρες βρεθήκαμε στην Πορτογαλία και στα περίχωρα της Λισαβόνας για την πανευρωπαϊκή δοκιμή της ανανεωμένης έκδοσης του crossover της ιαπωνικής εταιρίας, για την οποία η ιαπωνική εταιρία επένδυσε €50 εκατομμύρια.

Το facelift του C-HR, που είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας, παρουσιάστηκε στις αρχές Οκτωβρίου, με τις αλλαγές να είναι περιορισμένες, καθώς το σχήμα του παραμένει εντυπωσιακό και φρέσκο. Οι αλλαγές εντοπίζονται στους ελαφρώς επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, στα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω -τα οποία είναι διαθέσιμα από την βασική έκδοση, στο νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που πλέον ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto και τέλος στην προσθήκη του 2,0-λιτρου υβριδικού συνόλου, που είδαμε στη νέα Corolla, απόδοσης 184 ίππων, ενώ η βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.200άρη κινητήρα προσφέρεται και με τετρακίνηση, η οποία εισάγεται μόνο κατόπιν παραγγελίας στην Ελλάδα.

Το αυτοκίνητο

Το όνομα του C-HR ήταν η αρχική εσωτερική ονομασία του project, αλλά στην συνέχεια οι ιθύνοντες της εταιρίας το κράτησαν και προέρχεται από τα αρχικά Coupe High-Rider. Το C-HR συνεχίζει να ξεχωρίζει από τον funky σχεδιασμό του, και διαθέτει χαρακτηριστικές γραμμές με έντονες ακμές.

Με το C-HR, ήταν η πρώτη φορά που η Toyota τόλμησε να δείξει κάτι διαφορετικό σχεδιαστικά, και μόνο κερδισμένη βγήκε, ενώ κάτι αντίστοιχο είδαμε και στη τελευταία γενιά της Corolla. To C-HR παραμένει αρκετά φουτουριστικό, με τις coupe γραμμές του να ξαφνιάζουν, αποτελώντας μια εντελώς διαφορετική πρόταση, τόσο για τα δεδομένα της κατηγορίας, όσο κυρίως για το -μέχρι πρότινος- συντηρητικό προφίλ της Toyota.

Ο coupe σχεδιασμός τονίζεται από την ενσωμάτωση των χειρολαβών των πίσω θυρών στη πίσω κολόνα, και από το έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, που καταλήγει σε μια μεγάλη αεροτομή, δημιουργώντας την εντύπωση της ταχύτητας ακόμα και σταματημένο. Στο πίσω μέρος εντύπωση προκαλεί το σχεδόν παράλληλα με το έδαφος τζάμι του χώρου αποσκευών, ενώ συνολικά παραμένει το πιο εκκεντρικό μέρος του αυτοκινήτου, καθώς συναντάμε τριγωνικά και προεξέχοντα φωτιστικά σώματα, με το “χείλος” που δημιουργείται στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών να λειτουργεί ως δεύτερη αεροτομή. Αυτά τονίζουν το οπτικό πλάτος, ενώ χαρίζουν μια εντυπωσιακή παρουσία στον δρόμο. Μαζί με τα πολλαπλά καλύμματα του πατώματος, αλλά και των αεροτομών, οι μηχανικοί έχουν επιτύχει έναν αρκετά καλό αεροδυναμικό συντελεστή για crossover, με το Cd να είναι στο 0,32.

Οι διαστάσεις του έχουν μείνει απαράλλαχτες, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.360 χλστ., το πλάτος τα 1.795 χλστ., το ύψος τα 1.555 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του ανέρχεται σε 2.640 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 145 χλστ. για την υβριδική έκδοση και τα 160 χλστ. για την βενζινοκίνητη.

Το ανανεωμένο C-HR προσφέρεται με νέα σχέδια ζαντών 17 και 18 ιντσών, που δημιουργούν την αίσθηση της κίνησης, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Επιπλέον, το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο με τρία νέα χρώματα, γκρι, κόκκινο και πορτοκαλί, ενώ η διχρωμία -με μαύρη και ασημί οροφή- διευρύνει ακόμα περισσότερο τις επιλογές,

Εσωτερικό

Κατά την παρουσίαση, οι ιθύνοντες της Toyota ανέφεραν ότι ανταποκρίθηκαν στα σχόλια των πελατών της και το ανανεωμένο C-HR διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα, τόσο οπτικά όσο απτικά σε όλες τις επιφάνειες της κονσόλας, με σκοπό να δημιουργήσει μια ακόμα πιο premium ατμόσφαιρα. Ο στόχος της Toyota κατά τον σχεδιασμό της καμπίνας ήταν να παραδώσει ένα μοντέρνο αποτέλεσμα, που συνδυάζει την λειτουργικότητα υψηλής τεχνολογίας, με ένα ιδιαίτερο στυλ.

Τα πάνελ στη κονσόλα και στις πόρτες, δηλαδή εκεί που έρχεσαι συνέχεια σε επαφή, είναι πλέον επενδυμένα με μαλακό πλαστικό, με τους σχεδιαστές της ιαπωνκής εταιρίας να θέλουν να ενισχύσουν την σύνδεση μεταξύ του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού. Έτσι, αρκετοί διακόπτες χρησιμοποιούν το ίδιο σχήμα, αντικατοπτρίζοντας το διαμαντένιο μοτίβο.

Χαρακτηριστικά, η κονσόλα χωρίζεται σε τρεις κύριες επιφάνειες, όπου στην επάνω υπάρχει τύπου δερμάτινη επένδυση. Δέρμα Nappa συναντάμε σε όλες επιφάνειες που αγγίζεις, ενώ πιο χαμηλά, μια τεχνική “υφή” σιτηρών για όλους τους διακόπτες. Το νέο εσωτερικό είναι διαθέσιμο σε μια επιλογή από τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: σκούρο γκρι, μαύρο/μπλε και μαύρο/καφέ, ενώ διαθέτει και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά.

Ο σχεδιασμός της είναι προσανατολισμένος προς τον οδηγό και ενσωματώνει όμορφες λεπτομέρειες. Όλοι οι διακόπτες λειτουργίας και η οθόνη αφής 8 ιντσών, διαθέτουν ένα νέο και βελτιωμένο σχεδιασμό και interface. Ένθεν και ένθεν της οθόνης υπάρχουν φυσικά κουμπιά, που αντικαθιστούν τα χειριστήρια αφής, και προσφέρουν πιο εύκολη λειτουργία.

Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ανασχεδιασμένος, με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να έχουν νέο “σωληνωτό” σχεδιασμό και να τοποθετούνται αριστερά και δεξιά της νέας έγχρωμης οθόνης TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών. Σε συνδυασμό με την ασύμμετρη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, αυτό φέρνει όλους τους διακόπτες σε κοντινή απόσταση από τον οδηγό, ενώ εξακολουθεί να επιτρέπει την πρόσβαση σε αυτούς από τον συνεπιβάτη. Θα έλεγα, όμως, ότι η ύπαρξη μόνο μιας θύρας USB πλέον δεν είναι αρκετή, ενώ ακόμα λείπει η ασύρματη φόρτιση για το smartphone.

Τα εμπρός καθίσματα δύο επιπέδων συνδυάζουν ένα λεπτό, σπορ πάνω τμήμα, με μια πιο έντονα ενισχυμένη και υποστηρικτική κάτω περιοχή, με τις διαφορές αυτές να τονίζονται μέσω της χρήσης διαφορετικών υλικών και σχημάτων ταπετσαρίας. Ακόμα, το κάθισμα του συνοδηγού είναι πλέον διαθέσιμο με ρύθμιση καθ’ύψος, ενώ όταν το αυτοκίνητο διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις και τα δύο εμπρός καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά.

Χώροι

Από πλευράς χώρων, το C-HR δεν διαθέτει τους κορυφαίους στην κατηγορία του, τόσο για τους εμπρός επιβάτες εξαιτίας της σχετικά ογκώδης κονσόλας, ούτε για τους πίσω επιβάτες εξαιτίας της αρκετά χαμηλής οροφής. Σε συνδυασμό με τα πολύ μικρά πίσω παράθυρα και την μαύρη επένδυση της οροφής δημιουργείται ένα αρκετά κλειστοφοβικό εσωτερικό, που δεν θα ενθουσιάσει κάποιον που θέλει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλά το νεανικότερο κοινό θα το λατρέψει.

Θέσεις για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετές, με τις ενσωματωμένες ποτηροθήκες στις πίσω πόρτες να προσθέτουν πόντους. Κλείνοντας, ο χώρος αποσκευών συνεχίζει να μην είναι από τα δυνατά του σημεία, καθώς ανέρχεται στα 377 λίτρα.

Κινητήρες

Το C-HR ήταν το πρώτο νέο μοντέλο της Toyota που δεν είχε στην γκάμα του κάποιον πετρελαιοκινητήρα, κάτι που φυσικά δεν αλλάζει στο facelift του, καθώς η ιαπωνική εταιρία μένει πιστή στην κατάργηση τους απ’όλη την γκάμα της. Αυτό που του έλειπε ήταν ένα δυνατό σύνολο που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του πλαισίου του. Και γι’αυτό τοποθετήθηκε ο νέος 2,0-λιτρος υβριδικός, με το ανανεωμένο C-HR να είναι το δεύτερο μοντέλο της Toyota στην Ευρώπη -μετά τη νέα Corolla- που προσφέρεται με δύο υβριδικά σύνολα, ενώ συνολικά υπάρχουν τρεις επιλογές, οι οποίες πληρούν τις τελευταίες νόρμες για τις εκπομπές καυσαερίων, Euro 6d-Temp.

2,0-λίτρων υβριδικός

Ξεκινώντας από το νέο, 2-λιτρο υβριδικό σύνολο, αυτός λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, υιοθετεί τεχνολογίες καύσης υψηλής ταχύτητας και σύστημα μεταβλητού ελέγχου, έχοντας ως αποτέλεσμα να επιτυγχάνει κορυφαία θερμική απόδοση 41%. Έχει κωδική ονομασία M20A-FXS, είναι εξ’ολοκλήρου αλουμινένιος, η χωρητικότητα του είναι 1.987 κ.εκ., και αποδίδει συνδυαστικά 184 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με ροπή 190 Nm διαθέσιμη από τις 4.400 σ.α.λ., με τη σχέση συμπίεσης να είναι στο 14:1. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 80 kW (108 άλογα) και 202 Nm ροπής από τις 0 σ.α.λ., με τη μπαταρία να είναι νικελίου-υδριδίου μετάλλου (NiMH).

Εφαρμόζει όλες τις τεχνολογίες που μειώνουν το μέγεθος, το βάρος και τις απώλειες που χρησιμοποιούνται στο Prius τελευταίας γενιάς. Το σύστημα έχει βελτιωμένη απόδοση διατηρώντας παράλληλα εξαιρετική απόδοση καυσίμου. Κατά την επιτάχυνση, το υβριδικό σύστημα μειώνει τις στροφές του κινητήρα, ενώ αντλείται αυξημένη ηλεκτρική ισχύς από την μπαταρία, παρέχοντας έτσι μια γραμμική και σταθερή αίσθηση επιτάχυνσης. Τέλος, η παραγωγή του γίνεται στην Πολωνία.

1,8-λίτρων υβριδικός

Συνεχίζοντας στην ίδια τεχνολογία, υπάρχει το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο 1,8-λίτρων, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων της Toyota στο Deeside της Βόρειας Ουαλίας. Το υβριδικό σύνολο αποτελείται έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, που προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου, έχοντας καλύτερη ροή καυσίμου, καύση και ψύξη, καθώς και πολύ πιο αποτελεσματική χρήση της επανακυκλοφορίας των καυσαερίων.

Ο VVT-i κινητήρας βενζίνης έχει χωρητικότητα 1,8-λίτρων και λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, με την Toyota να έχει αναπτύξει ένα σύστημα ανάκτησης θερμότητας που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια, ώστε να επιταχυνθεί η προθέρμανση του ψυκτικού του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι εξοικονομείται καύσιμο, επειδή το υβριδικό σύστημα είναι σε θέση να σταματήσει τον κινητήρα νωρίτερα και πιο συχνά. Επιπλέον, έχει βελτιωθεί η μείωση των απωλειών ενέργειας, εξαιτίας της καλύτερης τριβής, με τον κινητήρα να διαθέτει εξαιρετική θερμική απόδοση για κινητήρα μαζικής παραγωγής, καθώς φτάνει το 40%. Τα παραπάνω συντελούν στο να αποδίδει 98 ίππους στις 5.200 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να είναι 142 Nm στις 3.600 σ.α.λ.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι υγρόψυκτος και αποδίδει 53 kW και 163 Nm ροπής. Συνδυαστικά, το αυτοκίνητο αποδίδει 122 άλογα, αλλά λόγω του λογισμικού του και της καλύτερης χρήσης του ηλεκτροκινητήρα, το drivetrain πλέον αποδίδει τη δύναμη του ομαλά και χρηστικά, καθώς το σύστημα χρησιμοποιεί πιο πολύ τον ηλεκτροκινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι η επιτάχυνση είναι πιο ομαλή και φυσική, με τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές σταδιακά και όσο το αυτοκίνητο αυξάνει ταχύτητα.

Επίσης, το νέο λογισμικό επιτρέπει το εύρος στο οποίο ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά, να έχει αυξηθεί κατά 60%, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη εξάρτηση από τον κινητήρα βενζίνης σε υψηλότερες ταχύτητες, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου. H κίνηση περνάει αποκλειστικά στον εμπρός άξονα, μέσω ενός πλανητικού συστήματος ταχυτήτων. Τέλος, οι μπαταρίες είναι ιόντων-λιθίου, έχουν χωρητικότητα 1,31 kWh, είναι συμπαγής και τοποθετούνται κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς να επηρεάζουν καθόλου τον χώρο των επιβατών ή φόρτωσης, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να έχει χωρητικότητα 43 λίτρα.

1,2-λίτρων turbo βενζινοκινητήρας

Στην βάση υπάρχει ο 1,2-λίτρων turbo κινητήρα, με την απόδοση του να είναι 116 άλογα στις 5.200 σ.α.λ. και 185 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ., o οποίος δεν ήταν διαθέσιμος στην παρουσίαση. Ο D-4T διαθέτει 16 βαλβίδες, άμεσο ψεκασμό και υγρόψυκτο intercooler, με τον περιοριστή στροφών να επεμβαίνει στις 6.200 σ.α.λ. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 50 λίτρα, και με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο χρειάζεται 9,3 δευτ. για τα 0-100 χλμ/ώρα, πιάνοντας τελική 200 χλμ/ώρα, ενώ με το αυτόματο CVT χρειάζεται 10 δευτ. για την ίδια μέτρηση, έχοντας 5 χλμ/ώρα μικρότερη τελική.

Τιμές

Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων Έκδοση Τιμή
1,2T ATK 6 M/T C-ENTER €21.270
1,2T ATK 6 M/T C-LUB €22.450
1,8 Hybrid Synergy Drive e-CVT C-ENTER €24.070
1,8 Hybrid Synergy Drive e-CVT C-LUB €25.600
1,8 Hybrid Synergy Drive e-CVT C-LUB Bi-Tone €26.200
1,8 Hybrid Synergy Drive e-CVT C-HIC €29.050
2,0 Hybrid Dynamic Force e-CVT C-LUB €29.050
2,0 Hybrid Dynamic Force e-CVT C-LUB Bi-Tone €29.650
2,0 Hybrid Dynamic Force e-CVT C-ULT €30.500
2,0 Hybrid Dynamic Force e-CVT C-HIC €31.050
2,0 Hybrid Dynamic Force e-CVT C-HIC Bi tone €31.650

Στον δρόμο

Από τη προηγούμενη δοκιμή μας με το C-HR, είχαμε μείνει εντυπωσιασμένοι από την οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου, όντας -ίσως- η πιο σπορ πρόταση στην κατηγορία των C-SUVs, αλλά τα σύνολα που εφοδιαζόταν δεν ήταν αρκετά για να εκμεταλλευτείς το στήσιμο του. Ίσως για αυτόν τον λόγο κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του facelift υπήρχε διαθέσιμο μόνο το 2,0-λιτρο σύνολο, το οποίο διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις σε αμορτισέρ και ελατήρια, προσφέροντας ένα πιο δυναμικό setup.

Συνολικά, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε για περίπου 200 χλμ. τόσο σε αυτοκινητόδρομο, όσο και σε επαρχιακό και αστικό περιβάλλον, με την μέση κατανάλωση που έδειξε το αυτοκίνητο να ήταν μόλις 6,9 λίτρα/100 χλμ, νούμερο που μπορεί κάλλιστα να πέσει, αν κινηθείς περισσότερο στην πόλη, εκεί που δείχνει όλα τα προτερήματα του το υβριδικό σύνολο.

Μιλώντας μηχανολογικά, το C-HR πατάει σε γόνατα MacPherson με αντιστρεπιτική ράβδο 26,5 χλστ. εμπρός, και διπλά ψαλίδια πίσω (όχι πολλαπλών συνδέσμων) με αντιστρεπιτική ράβδο 24,2 χλστ. Η ρύθμιση τους είναι αρκετά σφιχτή, και παρότι στο καλό οδικό δίκτυο που κινηθήκαμε δεν ήταν ενοχλητική, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ελληνική πραγματικότητα, κυρίως με τις 18άρες ζάντες και τα ελαστικά 225/50 (οι 17άρες φορούν ελαστικά 215/60).

Η Toyota έχει δώσει έμφαση σε τρεις πυλώνες: την άμεση απόκριση σε κάθε εντολή του οδηγού, στην γραμμικότητα του κινητήρα, και τέλος στη συνέπεια, η οποία σχετίζεται με το πώς το αυτοκίνητο αντιδρά με τον ίδιο προβλέψιμο τρόπο, χωρίς να έχει σημασία ποια είναι η ταχύτητα ή οι συνθήκες.Όλα αυτά τα στοιχεία εξασφαλίζουν εμπιστοσύνη, κάνοντας κάθε διαδρομή εντυπωσιακά διασκεδαστική.

Οι ουδέτερες και προβλέψιμες αντιδράσεις του αυτοκινήτου, καθώς και τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε γεμίζουν αυτοπεποίθηση και σιγουριά. Εμφανίζει εντυπωσιακή σταθερότητα στον αυτοκινητρόδρομο, με την ποιότητα κύλισης να είναι εξαιρετική, ενώ χάρη στη χρήση ενός συγκεκριμένου υποπλαισίου, οι γωνίες ανάρτησης έχουν βελτιστοποιηθεί.

Το σύστημα διεύθυνσης έχει σχεδιαστεί για να είναι απόλυτα γραμμικό και παρά το αυξημένο ύψος του C-HR ανταποκρίνεται εξαιρετικά στις εντολές σου.Έχει πολύ καλή πληροφόρηση από τον δρόμο, ενώ είναι και αρκετά γρήγορο, καθώς από άκρη-σε-άκρη χρειάζεται μόλις 2,7 στροφές, με την διάμετρο του κύκλου στροφής να είναι 10,4 μέτρα, ανεξαρτήτου διαμέτρου ζάντας.

Έχοντας όλα τα παραπάνω κατά νου, ο νέος κινητήρας δένει “κουτί” και πλέον μπορείς να εκμεταλλευτείς τις αρετές του αυτοκινήτου. Είναι εξαιρετικά ροπάτος, τόσο για τις καθημερινές μετακινήσεις, κυρίως στις μεσαίες στροφές, όσο και στον αυτοκινητόδρομο για να κάνεις μια προσπέραση με ασφάλεια, καθώς “δουλεύει” εξαιρετικά σε όλο το φάσμα των στροφών.

Ο ήχος από τον κινητήρα, εξαιτίας της λειτουργίας του CVT κιβωτίου, είναι καλύτερα φιλτραρισμένος από την επιπλέον ηχομόνωση που έχει τοποθετήσει η Toyota, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερο ενοχλητικές απότομες επιταχύνσεις. Κλείνοντας, για την πέδηση του εφοδιάζεται με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, τα μπροστά αεριζόμενα με δίσκους διαστάσεων 298,5 χλστ., και τα πίσω απλά με δίσκους 281 χλστ. Ακόμα και στο υβριδικό σύνολο το πεντάλ έχει πολύ καλή αίσθηση, με προοδευτική επιβράδυνση, με την διάρκεια τους να δείχνει ανεπηρέαστη.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...