Η Karma στην έκθεση του Λος Άντζελες παρουσιάζει τις δύο νέες της δημιουργίες. Πρόκειται για τα SC2 Concept και Revero GTS, με το πρώτο να εντυπωσιάζει με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

1SC2 Concept

Με το συγκεκριμένο πρωτότυπο, η Karma μας δείχνει την κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει στο μέλλον. Εξοπλίζεται με δύο ηελκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 1.100 άλογα, ενώ είναι ικανοί να παράγουν έως και 14.000 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) τα κάνει σε 1,9 δευτερόλεπτα, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 563 χλμ ανά φόρτιση. Η μπαταρία του είναι σε σχήμα Ι, έχει χωρητικότητα 120 kWh και βρίσκεται μέσα στο κεντρικό τούνελ.

Το Karma SC2 Concept εξοπλίζεται με σύστημα torque vectoring, pushrod αγωνιστική ανάρτηση, carbon-κεραμικά φρένα αλλά και με ένα προηγμένο σύστημα προσομοιωτή. Επίσης εξοπλίζεται με αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων και σύστημα αναγνώρισης προσώπου για το κλείδωμα/ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, ηλεκτροχρωματικά τζάμια και τρισδιάστατο σύστημα ήχου που δημιουργεί ξεχωριστές ζώνες ήχου για τον οδηγό και τον συνοδηγό.

2Revero GTS

Το Revero GTS αποτελεί την γρήγορη έκδοση του Revero GT. Οι πωλήσεις του στις ΗΠΑ θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2020, με τιμή τα 149.950 δολάρια, με το αυτοκίνητο να μπορεί να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 209 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Μηχανικά συνδυάζει τον τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα της BMW, δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 28 kWh. Αποδίδει 536 άλογα με 861 Nm ροπής, μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 128 χλμ, ενώ η συνολική του αυτονομία ανέρχεται στα 580 χλμ.

Σε σύγκριση με το GT, το Revero GTS ξεχωρίζει από τα carbon διακοσμητικά, από το τιμόνι με κουμπιά με απτική ανάδραση, από το ηχοσύστημα 570 Watt, από τα κλιματιζόμενα καθίσματα και από τις ξύλινες επενδύσεις βελανιδιάς.

3Pickup

Παράλληλα, η εταιρία έδωσε και τη παραπάνω teaser φωτογραφία του EREV Conversion Project, ενός πρωτότυπου pickup που θα μπορούσε να περάσει στη παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια.