Ο Ichiro Hirose, το αφεντικό της Mazda, σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε, δήλωσε πως τα κύρια συστατικά του MX-5, το μικρό μέγεθος και το μικρό βάρος θα διατηρηθούν και στην επόμενη, πέμπτη γενιά του μοντέλου, αλλά οι ολοένα και αυστηρότεροι κανονισμοί ρύπων, αναγκάζουν την ιαπωνική εταιρία να τοποθετήσει έναν υβριδικό κινητήρα, με τον Hirose να μην αποκαλύπτει κανένα τεχνικό χαρακτηρισιτκό του υβριδικού κινητήρα.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο CEO της Mazda Ευρώπης, Yasuhiro Aoyama, δήλωσε πως η ζήτηση για τον SkyActiv-X κινητήρα είναι υψηλότερη από αυτή που περίμεναν, μιας και το 60% του Mazda3 και το 45% του Mazda CX-30, πωλούνται με τον συγκεκριμένο κινητήρα

Διάβασε επίσης

Πώς ο SkyActiv-X κινητήρας της Mazda είναι τόσο αποδοτικός