Από το 2021 η ΕΕ θα παρακολουθεί την πραγματική κατανάλωση καυσίμου σε κάθε νέο αυτοκίνητο

Σχετικά άρθρα

Το WLTP δημιουργήθηκε για να διαμορφώσει μια πιο ρεαλιστική εικόνα των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμου των αυτοκινήτων στην Ευρώπη, σε σύγκριση με το NEDC. Φαίνεται όμως πως αυτό δεν αρκεί για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν), και έτσι από το 2021 κάθε νέο αυτοκίνητο που θα πωλείται θα εξοπλίζεται με συσκευή που θα παρακολουθεί την πραγματική κατανάλωση καυσίμου.

Η συγκεκριμένη συσκευή ονομάζεται OBFCM (On-board fuel consumption measurement) και είναι μέρος του πλαισίου του WLTP. Μέσω λογισμικού μπορεί να μετρηθεί η πραγματική κατανάλωση τόσο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και η κατανάλωση ενέργειας ενός ηλεκτροκινητήρα.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων οφείλουν να διαβιβάζουν τα στοιχεία της πραγματικής κατανάλωση καυσίμων των επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών τους οχημάτων στην ΕΕ. Αυτό θα επιτρέψει να δημιουργηθεί περισσότερη διαφάνεια, αφού με αυτόν τον τρόπο, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν θα μπορούν να δηλώνουν μικρότερες καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων. Όπως καταλαβαίνεις, το σύστημα αυτό θα αυξήσει την πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν αυτοκίνητα των που θα είναι οικονομικά στη κατανάλωση καυσίμου και ενέργειας, όχι μόνο στο χαρτί αλλά και στο δρόμο.

Διάβασε επίσης

Επίσημο: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας σε όλα τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2022

Σύμφωνα με μελέτη του Διεθνούς Συμβουλίου για τις Καθαρές Μεταφορές (ICCT), η πραγματική κατανάλωση καυσίμου των νέων επιβατικών αυτοκινήτων ήταν κατά μέσο όρο κατά 39% υψηλότερη από το νούμερο που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Ήδη σήμερα, πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, με τους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα κατανάλωσης μόνο για εσωτερικούς σκοπούς.

Το νέο OBFCM σύστημα θα έχει όμως συνέπειες και για τον οδηγό, αφού μέσω αυτού θα είναι δυνατός ο εντοπισμός των αυτοκινήτων εκείνων που οδηγούνται οικονομικά ή όχι. Δεν θα πρέπει να μας αποτελέσει έκπληξη εάν κάποια στιγμή οι κυβερνήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφασίσουν να επιβραβεύσουν ή να τιμωρήσουν τους οδηγούς που οδηγούν οικονομικά ή όχι, με πρόσθετο φόρο κατανάλωσης CO2.

Το σύστημα θα έχει μια δοκιμαστική περίοδο από το 2021 έως το 2026 και έτσι, προς το παρόν, οι οδηγοί με “βαρύ δεξί πόδι” θα “τιμωρούνται” στο πρατήριο βενζίνης.

ΠηγήDer Spiegel

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

IIHS: Τα crash tests έχουν σώσει σχεδόν 50.000 ζωές

Χιλιάδες ζωές και δισεκατομμύρια δολάρια έχουν εξοικονομηθεί χάρη στις εξελίξεις στα crash tests και στην ασφάλεια των οχημάτων, σύμφωνα με νέα μελέτη του Insurance...

Honda, Nissan και Mitsubishi θέλουν να χρησιμοποιούν κοινά ανταλλακτικά στα μελλοντικά τους μοντέλα

Honda, Nissan και Mitsubishi σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων για τα επόμενα μοντέλα τους, ξεκινώντας από τις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου (ECU),...