Στα μέσα του 1988, η Chrysler είχε παρουσιάσει ένα καινούριο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στα Chrysler LeBaron, Dodge Daytona IROC και Plymouth Voyager. Το κιβώτιο ήταν τεσσάρων σχέσεων και ονομαζόταν Ultradrive, με την αμερικάνικη εταιρία να το έχει ακόμα στην γκάμα της, έχοντας φυσικά υποστεί αρκετές αναβαθμίσεις με την πάροδο του χρόνου.

Καθώς η οικονομία καυσίμου έγινε βασικός παράγοντας αγοράς ενός αυτοκινήτου, ακόμα και για τους Αμερικάνους καταναλωτές, το κιβώτιο άρχισε να ξεπερνιέται και τη θέση του πήραν νέα πιο περίπλοκα συστήματα μετάδοσης με περισσότερες σχέσεις. Η FCA τοποθέτησε στα περισσότερα μοντέλα της κιβώτια με οκτώ και εννέα ταχύτητες, αλλά όχι σε όλα, καθώς το Ultradrive κιβώτιο τοποθετείται σήμερα στο Dodge Journey.

Σύμφωνα με την συμφωνία της FCA με το συνδικάτο των εργαζομένων UAW, το Kokomo Transmission Plant θα συναρμολογήσει τα τελευταία Ultradrive κιβώτια μέσα στο 2020, κάτι που σημαίνει ότι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι στην παραγωγή για 32 ολόκληρα χρόνια.