Τον περασμένο Οκτώβριο, το υπουργείο βιομηχανίας της Κίνας έδωσε την σχετική άδεια στην Tesla, ώστε αυτή να μπορεί να κατασκευάζει αυτοκίνητα στη Κίνα. Η Tesla έχει ξεκινήσει την παραγωγή του Model 3 στο νέο της εργοστάσιο που βρίσκεται Σαγκάη, τα θεμέλια του οποίου μπήκαν στις 7 Ιανουαρίου και πλέον τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου είναι τοπικής κατασκευής. Η Tesla κατασκευάζει στο εν λόγω Gigafactory περίπου 1.000 Model 3 ανά εβδομάδα, ώστε να “πιάσει” τις 3.000 μονάδες εβδομαδιαίως μέσα στο 2020 και να παράγει 250.000 ετησίως.

Έτσι, όπως είχε ανακοινώσει, η αμερικάνικη εταιρία μείωσε σήμερα την τιμή του Model 3 κατά 16% στην Κίνα, ώστε να προσελκύσει ακόμα περισσότερους πελάτες, παρότι η κινέζικη αγορά δεν διανύει την καλύτερη περίοδο της. Η Tesla μειώνει τις τιμές του Model 3 χρησιμοποιώντας περισσότερα εξαρτήματα κινεζικής προέλευσης, πράγμα που σημαίνει ότι θα εισαγάγει λιγότερα και έτσι θα αποφύγει την πληρωμή δασμών. Μέχρι σήμερα, η τιμή του Model 3 στην Κίνα ξεκινούσε από τα 355.800 yuan (€45.850), ενώ μετά τη μείωση η τιμή του entry-level μοντέλου ξεκινά από τα 299.050 yuan (€38.453).

1

Μέρος της μειωμένης τιμής προέρχεται από την κρατική έκπτωση από την τοπική κυβέρνηση στα μοντέλα της Tesla που φτιάχνονται εκεί, και το άλλο από την εταιρία. Η Tesla δηλώνει ότι το 30% της αλυσίδας εφοδιασμού για το Model 3 προέρχεται από την Κίνας εντοπίζεται, γεγονός που σημαίνει ότι τα υπόλοιπα εξαρτήματα του αυτοκινήτου αποστέλλονται για την συναρμολόγηση του. Αλλά η Tesla στοχεύει να προμηθεύσει το 100% των εξαρτημάτων που απαιτούνται από προμηθευτές της Κίνα μέχρι τα τέλη του 2020.

Το 2020 είναι ένα πολύ σημαντικό έτος για την Tesla στην Κίνα, καθώς η εταιρεία θα διπλασιάσει τον αριθμό των Supercharger σταθμών φόρτισης και των κέντρων εξυπηρέτησης εκεί.