Υπάρχει ένας συνθετικός κρίκος ανάμεσα στις Daimler και Volvo. Αυτός είναι η κινέζικη Geely, μητρική εταιρία της Volvo, η οποία κατέχει το 9,69% των μετοχών της Daimler.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες εξετάζουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης, στη προσπάθειά τους να μειώνουν τα κόστη ανάπτυξης τους. Οι δύο εταιρίες έχουν ξεκινήσει τις συνομιλίες, αλλά εκπρόσωποί τους αρνήθηκαν να σχολιάσουν περαιτέρω την είδηση.

Τον Οκτώβριο του 2019 η Volvo ανακοίνωσε πως προχωρά στη συγχώνευση του τμήματος κινητήρων εσωτερικής καύσης της, με αυτό της μητρικής εταιρίας, της κινέζικης Geely, προκειμένου να κατασκευάσουν από κοινού την επόμενη γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως και υβριδικών κινητήρων.

Η κίνηση αυτή ανοίγει τον δρόμο στην Volvo να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, με την σουηδική εταιρία να θέλει μέχρι το 2025, το 50% των πωλήσεών της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Οι κινητήρες που θα κατασκευαστούν από τη νέα συνέργεια, εκτός από τα μοντέλα της Geely και της Volvo, θα τοποθετούνται επίσης στα μοντέλα των Proton, Lotus, Lenv και Lynk & Co, που ανήκουν στον κινέζικο όμιλο. Το νέο τμήμα θα απαρτίζεται από 8.000 υπαλλήλους (3.000 της Volvo και 5.000 της Geely), με την Volvo να δηλώνει πως δεν θα γίνε καμία περικοπή προσωπικού.