Ο βελτιωτικός οίκος m52, δηλαδή το παρακλάδι της Mountune που εξειδικεύεται στα μοντέλα του VW Group, παρουσιάζει τη νέα εξάτμιση που ετοίμασε για το Golf GTI (Mk7). Όπως ξέρεις, από το εργοστάσιο ο 2,0-λιτρος TSI κινητήρας αποδίδει 220 άλογα στην απλή έκδοση και 230 στην Performance, ενώ η ροπή -σε κάθε περίπτωση- ανέρχεται σε 350 Nm.
Η βρετανική εταιρία βελτιώσεων, όμως, ανακοινώνει ότι με νέο πρόγραμμα και μια ολόσωμη εξάτμιση -από τον καταλύτη και πίσω- η απόδοση του αυτοκινήτου εκτοξεύεται στα 310 άλογα και στα 475 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του γερμανικού μοντέλου έχουν βελτιωθεί εξίσου σημαντικά, καθώς για το 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται πλέον μόλις 5,4 δευτ., όταν το εργοστασιακό μοντέλο χρειάζεται για το 0-96 χλμ/ώρα 6,3 δευτ. (6,2 δευτ. η Performance έκδοση).
Το κόστος της εξάτμισης ανέρχεται σε 999 λίρες Αγγλίας (€1.188), το οποίο περιλαμβάνει την τοποθέτηση της, δίνοντας σου τη δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ ανοξείδωτων ή carbon απολήξεων.