Η Nidec Corporation είναι μια ιαπωνική εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών κινητήρων. Τα προϊόντα της βρίσκονται σε σκληρούς δίσκους, ηλεκτρικές συσκευές, αυτοκίνητα, καθώς και εμπορικό και κατασκευαστικό εξοπλισμό, ενώ προμηθεύει μέρη και για το Apple iPhone. Η εταιρεία έχει το μεγαλύτερο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς για μικροσκοπικούς κινητήρες, που τροφοδοτούν σκληρούς δίσκους, αλλά φαίνεται ότι θέλει να επενδύσει και στην αυτοκίνηση.

Πιο συγκεκριμένα, η Nidec σχεδιάζει να υπερτριπλασιάσει τα έσοδά της τα επόμενα πέντε χρόνια εστιάζοντας στους κινητήρες ηλεκτρικών οχημάτων, προσλαμβάνοντας ειδικούς σε τεχνολογίες κινητήρων. Με αυτόν τον τρόπο η ιαπωνική εταιρία δείχνει ότι θέλει να παίξει μεγαλύτερο ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία, τώρα που η τελευταία κινείται προς την ηλεκτροκίνηση.

Η αγορά των smartphones για μικροσκοπικούς ηλεκτρικούς κινητήρες έχει μειωθεί δραματικά, και ένας εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε ότι το μέλλον της εταιρίας βρίσκεται στα ολοκληρωμένα συστήματα μετάδοσης κίνησης των ηλεκτρικών οχημάτων, γνωστά ως e-axle, που ενσωματώνει κινητήρες, ηλεκτρονικά ισχύος και κιβώτια ταχυτήτων. Χαρακτηριστικά, η ανώνυμη πηγή, η οποία αρνήθηκε να πει το όνομα της, επειδή οι πληροφορίες δεν είναι ακόμη επίσημες, είπε:

Ο ηλεκτροκινητήρας για αυτοκίνητα είναι το κλειδί της στρατηγικής μας για την ανάπτυξη. Η αγορά των e-axles θα είναι μεγάλη, αλλά είναι μόνο το ήμισυ της αναπτυξιακής στρατηγικής μας, που εστιάζει σε δύο πυλώνες. Το άλλο μεγάλο κλειδί για την ανάπτυξη μας είναι οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές άλλων τεχνολογιών που σχετίζονται με κινητήρες.

Το οικονομικό έτος της Nidec Corporation ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2020, και η πρόβλεψη είναι ότι θα κλείσει με τζίρο ύψους 1,55 τρισ. γιεν (€12.892.900.000). Θέλει, όμως, να αγγίξει τα 5 τρισ. γιεν το 2025 (€42 δισ.). Η Nidec αναμένεται να ανακοινώσει αύριο ότι ο Jun Seki, υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο, θα γίνει ο νέος πρόεδρος της.

Η Nidec προμηθεύει ήδη e-axles σε αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η GAC Motor και η Peugeot, με ανταγωνίστριες της θα θεωρούνται -μεταξύ άλλων- οι γερμανικές Bosch και ZF Friedrichshafen, καθώς και η θυγατρική της Toyota, BluE Nexus. Η Nidec θέλει να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα και την απόδοση των e-axles της, ώστε να καταστούν πιο αποδοτικοί, μικρότεροι σε μέγεθος, και επομένως φθηνότεροι. Για το λόγο αυτό σκοπεύει να προβεί σε συγχωνεύσεις και εξαγορές μικρότερων εταιριών.