H Ferrari μόλις παρουσίασε σε μια εξτραβαγκάντ τελετή στο θρυλικό θέατρο Romolo Valli στη Reggio Emilia, περίπου 30 χλμ. από το Maranello, το νέο μονοθέσιο της για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2020. Το όνομα αυτού SF1000, καθώς φέτος θα διεξαχθεί το 1000στό Grand Prix στο οποίο η ομάδα θα συμμετάσχει ως Scuderia Ferrari. Συγκεκριμένα, αυτό θα γίνει στο Μονακό, καθώς με το πέρας της περσινής σεζόν η ιταλική ομάδα έχει 993 συμμετοχές.

Με τη SF1000, το 66ο μονοθέσιο της ομάδας, η Ferrari ελπίζει να πάρει το πολυπόθητο πρωτάθλημα οδηγών ή/και κατασκευαστών, κάτι που στερείται από το 2007 και από το 2008, αντίστοιχα. Τα αποκαλυπτήρια του μονοθεσίου “έντυσαν” χορευτικά και μουσικά, προερχόμενη από συμφωνική ορχήστρα σε συνεργασία με τον πασίγνωστο Ιταλό DJ, Benny Benassi.

Πριν τα αποκαλυπτήρια, μίλησε ο CEO της Ferrari, Louis Camilieri, και ο πρόεδρος της Ferrari και FCA, John Elkann, ενώ στην σκηνή βρέθηκαν οι οδηγοί της ομάδας, Sebastian Vettel και Charles Leclerc, και ο επικεφαλής της,Mattia Binotto.

Περιγράφοντας την SF1000, ο Binotto είπε ότι αποτελεί εξέλιξη της SF90, και μεν μπορεί να μοιάζει με το περσινό μονοθέσιο, αλλά οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι εκτεταμένες, ειδικά στον τομέα της ανάρτησης και του πίσω μέρους. Η Ferrari είχε ένα πολύ προφανές τεχνικό πλεονέκτημα πέρυσι, το power unit, και μια πολύ εμφανή αδυναμία, την αεροδυναμική.

Αυτό πρακτικά έδωσε τη δυνατότητα στην Scuderia να επικεντρωθεί στην πρόκληση να σχεδιάσει ένα μονοθέσιο νικητή. Από τη μία πλευρά, η ομάδα ελπίζει ότι ο νέος κινητήρας -που λέγεται ότι χρησιμοποιεί νέα τεχνολογία εμβόλων και έναν πλήρως ανακατασκευασμένο θάλαμο καύσης- μπορεί να διατηρήσει το πλεονέκτημα του, ειδικά σύμφωνα με νέους κανονισμούς που αναφέρουν ότι θα υπάρχουν δύο αισθητήρες ροής καυσίμου. Παράλληλα έπρεπε να σχεδιαστεί έτσι το μονοθέσιο ώστε να έχει αεροδυναμική ισορροπία μεταξύ των δύο αξόνων, για μεγάλο μέρος του περασμένου έτους φόρτιζε ανεπαρκώς το εμπρός μέρος.