Η παραγωγή της τωρινής γενιάς του Volkswagen Amarok έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Το μοντέλο που βρίσκεται στην αγορά από το 2010 θα σταματήσει να κατασκευάζεται για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι το γεγονός πως το εργοστάσιο στο Ανόβερο όπου κατασκευάζεται, θα αναβαθμιστεί προκειμένου να κατασκευαστεί μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, με το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που θα βγει από την γραμμή παραγωγής του να είναι η έκδοση παραγωγής του ID Buzz, η οποία θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021.

Ο δεύτερος λόγος είναι οι εκπομπές ρύπων που παράγει ο εξακύλινδρος κινητήρας του μοντέλου. Αυτός παράγει 231 γρ/χλμ εκπομπές CO2, πολύ περισσότερους από τα 147 γρ/χλμ που είναι το ανώτατο όριο που ορίζουν οι νέοι κανονισμοί εκπομπών για τα επαγγελματικά οχήματα.

Το Amarok θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στην Αργεντινή, με τα μοντέλα που κατασκευάζονται εκεί να πωλούνται σε αγορές εκτός Ευρώπης.

Η νέα γενιά του Amarok θα παρουσιαστεί εντός του 2020 και θα βασίζεται στη πλατφόρμα του νέου Ranger, λόγω της συνεργασίας της Volkswagen με την Ford.

Στις σχετικές ειδήσεις η Volkswagen δεν θα κατασκευάζει την έκδοση παραγωγής του Atlas Tanoak concept, αφού η γερμανική εταιρία έκρινε πως απαιτείται πολύς χρόνος και αρκετά χρήματα για την τροποποίηση της πλατφόρμας του Atlas ώστε να δημιουργηθεί η pickup έκδοσή του, αλλά και πάλι, το τελικό μοντέλο δεν θα είναι το ίδιο ικανό με ένα body-on-frame pickup. Η Volkswagen αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να δημιουργήσει στο μέλλον ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup.