Η ιταλική εταιρία έχει βάλει πλώρη για την “ηλεκτροποίηση” της γκάμας της, καθώς το καλοκαίρι του 2018 παρουσίασε το νέο της πενταετές πλάνο στο οποίο περιλαμβάνονται πολλά νέα μοντέλα, ανάμεσά τους 8 plug-in υβριδικά και 4 αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Σήμερα, η Maserati ανακοινώνει ότι όλα τα νέα μοντέλα της θα είναι 100% Ιταλικά, εννοώντας ότι ο σχεδιασμός τους, η μηχανολογική και τεχνολογική εξέλιξη τους και η κατασκευή τους θα γίνονται στην γείτονα χώρα.

Το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης της Maserati ξεκινά φέτος, και το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει θα είναι η plug-in υβριδική έκδοση της Ghibli, η οποία είχε ανακοινωθεί ότι θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Πεκίνου. Αυτή, όμως, είναι πολύ πιθανό να αναβληθεί λόγω κορωνοϊόυ, και έτσι παραμένει ακόμα άγνωστο το πότε και το που θα κάνει το ντεμπούτο της.

Η παραγωγή των νέων GranTurismo και GranCabrio, τα πρώτα δύο μοντέλα της “Τρίαινας” που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, θα ξεκινήσει το 2021. Η Maserati αποφάσισε να κατασκευάζει τις ηλεκτρικές GranTurismo και GranCabrio στο εργοστάσιο του Mirafiori, μετά από μια επένδυση €800 εκατομμυρίων σε αυτό, με την εταιρία να μας ενημερώνει ότι η προηγούμενη γενιά των GranTurismo και GranCabrio πούλησαν 40.000 αυτοκίνητα από το 2007 έως το 2019.

Συνεχίζοντας, μέσα στο 2020 η Maserati θα παρουσιάσει ένα νέα super sports car, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της στη Modena, εκεί που είναι η έδρα της εταιρίας και τώρα βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικές εργασίες εκσυγχρονισμού της γραμμής παραγωγής. Αυτές γίνονται για να μπορεί να κατασκευάζεται η ηλεκτρική έκδοση του νέου super sports αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα, έχουν ήδη ξεκινήσει εργασίες για την κατασκευή ενός νέου βαφείου, μια εντελώς νέα προσθήκη στις εγκαταστάσεις.

Ακόμα, η Maserati ετοιμάζει ένα νέο SUV, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino και προορίζεται να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο για τη μάρκα, χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες του. Περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ θα επενδυθούν στην κατασκευή μιας νέας γραμμής παραγωγής εκεί, η οποία προβλέπεται να ξεκινήσει στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020. Τα πρώτα προπαραγωγής αυτοκίνητα του νέου SUV αναμένεται να βγουν το 2021.

Εκτός της “ηλεκτροποίησης”, ένα σημαντικό βήμα για τη Maserati είναι το επίπεδο αυτόνομης οδήγησης. Όλα τα νέα μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων των facelifts που θα παρουσιαστούν, θα προσφέρουν μια σειρά από αυτόνομες δυνατότητες οδήγησης. Ξεκινώντας από το Level 2 του Highway Assist, που θα εξελίσσεται σε Level 3, δηλαδή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο χωρίς χέρια στο τιμόνι που προσφέρουν σχεδόν πλήρη αυτονομία. Ακόμα θα υπάρχει η ικανότητα για ελιγμούς στις λωρίδες ή να φέρει το όχημα σε ασφαλή στάση στην άκρη του δρόμου, αν ο οδηγός δεν είναι σε θέση να πάρει τον έλεγχο του οχήματος.

Παράλληλα η Maserati θα παρουσιάσει το καλοκαίρι τις ανανεωμένες εκδόσεις των Levante και Quattroporte.