Τι και αν όλο και περισσότεροι στρέφονται στην αγορά ενός SUV/crossover μοντέλου; Οι αντιπρόσωποι της Lincoln εξακολουθούν να πιστεύουν σε αυτά, παρά τις μειωμένες πωλήσεις τους, μιας και κατά το 2019 το 1/3 των συνολικών πωλήσεων της Lincoln στις ΗΠΑ αφορούσαν σεντάν μοντέλα. Έτσι ζητούν από την εταιρία να συνεχίζει να τα κατασκευάζει.

1

Το πολυτελές παρακλάδι τη Ford έχει ανακοινώσει πως θα καταργήσει το MKZ και δεν θα βγάλει στην αγορά κάποιον διάδοχο του. Το 2019 το μοντέλο πούλησε 17.725 μονάδες στις ΗΠΑ, -11% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του 2018.

2

Και οι πωλήσεις του Continental παρουσίασαν κάμψη το 2019, μιας και πουλήθηκαν 6.586 μονάδες του, -25% σε σύγκριση με το 2018. Έτσι οι συνολικές πωλήσεις του Continental και του MKZ το 2019 έφτασαν τις 24.311 μονάδες, όταν μόνο το Nautilus πούλησε 31.711 μονάδες. Φήμες θέλουν το Continental να καταργείται στα τέλη του 2022.

3

Σε ότι αφορά τους αντιπροσώπους της Ram, ζητούν από την FCA να βγάλει στην αγορά ένα μεσαίου μεγέθους pickup, τον διάδοχο του Dakota, το οποίο βρισκόταν στην αγορά από το 1987 έως το 2011 (τρεις γενιές). Οι αντιπρόσωποι της Ram θεωρούν πως ένα τέτοιο μοντέλο θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις της εταιρίας, μιας και αυτή προσφέρει μόνο μεγάλα pickup, με το “μικρότερο” να είναι το θηριώδες 1500. H Ram πούλησε πέρυσι 633.694 pickups.

Το Toyota Tacoma ήταν το best-seller μεσαίο μεγέθους pickup το 2019 στην αγορά των ΗΠΑ με 248.801 πωλήσεις, ακολουθούμενο από το Chevrolet Colorado με 121.703 πωλήσεις και το Ford Ranger με 83.571 πωλήσεις. Το Nissan Frontier έκανε 72.369 πωλήσεις, το Jeep Gladiator 40.038 πωλήσεις, το Honda Ridgeline 33.334 πωλήσεις και το GMC Canyon 32.826 πωλήσεις.