Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρώτο -από τα δύο- τριήμερο των χειμερινών δοκιμών της Formula 1 που πραγματοποιείται στην πίστα της Βαρκελώνης. Εκεί, ο Valtteri Bottas με έναν συγκλονιστικό γύρο με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli (C5) έφερε την W11 στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:15,732. Αυτός υπολείπεται μόλις 0,3 δευτ. από την pole position που κατέκτησε ο ίδιος στο περσινό Ισπανικό GP, με τις θερμοκρασίες να είναι σημαντικά ψυχρότερες σήμερα.
Ο γύρος του Bottas
Η Mercedes έκανε το “1-2”, καθώς ο Lewis Hamilton μπήκε στο μονοθέσιο μετά το μεσημεριανό διάλειμμα, γράφοντας όμως ένα αρκετά αργότερο χρόνο. Και οι δύο οδηγοί της γερμανικής ομάδας κατάφεραν σήμερα να διανύσουν απόσταση περισσότερο από έναν αγώνα, δείχνοντας ότι η αξιοπιστία του μονοθέσιου παραμένει ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα του.
Η Ferrari, από την άλλη πλευρά, προκάλεσε την πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας, όταν η SF1000 του Sebastian Vettel εμφάνισε ένα πρόβλημα στον κινητήρα. Αυτός, αφού αντικαταστήθηκε, στάλθηκε αμέσως στο Maranello, με τον Vettel να βγαίνει ξανά στην πίστα το απόγευμα, για να γράψει τελικά 100 γύρους, αλλά μόλις τον 13ο χρόνο.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο πρώην τρίτος οδηγός της Mercedes, και νυν πρώτος της Renault, Esteban Ocon, ο οποίος έγραψε συνολικά 76 γύρους το πρωί και πριν παραδώσει στον team mate, Daniel Ricciardo την RS20, έγραψε 93 γύρους γράφοντας τον 7ο χρόνο. Ο Αυστραλός είχε μια παραγωγική μέρα για τη Renault, παρά το γεγονός ότι σταμάτησε στην στροφή 9, προκαλώντας την τέταρτη και τελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας.
Τα highlights
Ο Lance Stroll με την ροζ Mercedes Racing Point κατάφερε να γράψει συνολικά 116 γύρους, με τον ταχύτερο χρόνο του να ήταν μόλις δύο δέκατα πίσω από αυτόν του Ocon. Για ακόμα μια μέρα, η βρετανική εταιρία έδειξε εξαιρετικό ρυθμό και αξιοπιστία, ενθαρρυντικά σημάδια για μια καλύτερη πορεία σε σχέση με πέρσι.
Ο Andrew Green, τεχνικός διευθυντής της Racing Point, σε συνέντευξη του αρνήθηκε της κατηγορίες που θέλουν την ομάδα να ανέγραψε το περσινό μονοθέσιο της Mercedes για τον σχεδιασμό της RP20. Μεταξύ άλλων είπε πως ο σχεδιασμός του φετινού μονοθεσίου της Racing Point είναι εξ’ολοκλήρου δημιουργία του τμήματος σχεδιασμού της ομάδος.
Τα αποτελέσματα
Ο Daniil Kvyat, οδηγώντας το πρωί για την AlphaTauri, ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα, ενώ έγραψε 62 γύρους. Ο team-mate του, Pierre Gasly, ανέλαβε μετά το μεσημεριανό διάλειμμα και ολοκλήρωσε τρεις λιγότερους γύρους από ό,τι ο Ρώσος, ενώ πέτυχε το ένατο χρόνο της ημέρας. Όσον αφορά την Red Bull, ο Max Verstappen είχε ένα γεμάτο πρωινό με 86 γύρους και τον όγδοο χρόνο, ενώ ο Alex Albon κατάφερε να ολοκληρώσει 84 γύρους, κάνοντας τον 10ο χρόνο.
Ο πιο δραστήριος οδηγός της ημέρας ήταν ο Antonio Giovinazzi, της Alfa Romeo, ο οποίος έγραψε 152 γύρους, όταν ο αγώνας της F1 στην πίστα της Βαρκελώνης είναι 66 γύροι. Η McLaren δοκίμασε δύο διαφορετικές εμπρός πτέρυγες την τελευταία μέρα και ο Lando Norris μοιράστηκε τα καθήκοντα των δοκιμών με τον Carlos Sainz. Ο Norris, οδηγώντας το απόγευμα, τερμάτισε στην 14η θέση, αφού έκανε 49 γύρους, αλλά προβλήματα στο σύστημα πέδησης και άλλα τον κράτησαν στο γκαράζ, ενώ ο Sainz έγραψε 76 γύρους το πρωί, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.
Οι συνολικοί γύροι των ομάδων το πρώτο 3μερο
Ομάδα | Γύροι |
---|---|
Mercedes | 494 |
Red Bull | 471 |
McLaren | 467 |
Alfa Romeo | 424 |
AlphaTauri | 382 |
Renault | 380 |
Racing Point | 371 |
Ferrari | 354 |
Williams | 324 |
Haas | 316 |
Η Williams του Nicholas Latifi (15ος) σταμάτησε στην έξοδο των pit, εξαιτίας ενός προβλήματος στο power unit της Mercedes κοντά στο τέλος της πρωινής συνεδρίασης. Ο Καναδός, όμως, επέστρεψε το απόγευμα στην πίστα και συνολικά έγραψε 72 γύρους. Για την Haas, η μέρα ολοκληρώθηκε νωρίς το απόγευμα, καθώς έσκασε το πίσω δεξιά ελαστικό στην VF-20 του Kevin Magnussen, μετά από κατασκευαστικό λάθος, και βγήκε εκτός πίστας στην στροφή 8, ακουμπώντας τον τοίχο. Ο Δανός είχε γράψει μέχρι τότε μόλις τέσσερις γύρους, με τον Romain Grosjean να ολοκληρώνει 48 το πρωί.