Η κινέζικη Aiways ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις του U5 θα ξεκινήσουν όχι από τον Απρίλιο όπως αρχικά είχε ανακοινώσει, αλλά από τον Αύγουστο του έτους, με την καθυστέρηση αυτή να οφείλεται στον κορωνοϊό.

Σύμφωνα με την εταιρία, το U5 τοποθετείται απέναντι από τα Audi E-tron, Mercedes-Benz EQC, Tesla Model X, έχοντας ωστόσο μια “πιο ανταγωνιστική τιμή”, κοντά στις 35.000 ευρώ. Θα προσφέρει αυτονομία 460 χλμ ανά φόρτιση, αποδίδοντας 190 άλογα με 315 Nm ροπής. Επίσης διαθέτει και ένα σύστημα με “φορητή” μπαταρία, που αυξάνει την αυτονομία για επιπλέον 100 χλμ.

Το SUV έχει μήκος 4,68 μέτρα, πλάτος 1,87 μέτρα και ύψος 1,7 μέτρων. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2,8 μέτρα και ο χώρος αποσκευών τα 432 λίτρα (1.555 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων). Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, δερμάτινες επενδύσεις και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη 12,3″. Η τιμή του στην Κίνα κυμαίνεται από 200.000 yuan μέχρι 300.000 yuan, κάτι που μεταφράζεται σε €25.900 έως €38.800 σύμφωνα με τη σημερινή ισοτιμία.

Το U5 είναι το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής της κινέζικης εταιρίας που ιδρύθηκε το 2017 από τον Gary Gu και τον Samuel Fu, απασχολεί 1.100 άτομα, ενώ στην εταιρία εργάζεται και ο Roland Gumpert.

Οι πωλήσεις του μοντέλου θα γίνονται μόνο μέσω internet και από τον Αύγουστο θα είναι διαθέσιμο σε Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία και Ελβετία. Αργότερα θα προσφέρεται και σε άλλες χώρες και για την ώρα παραμένει άγνωστο εάν θα έρθει στην Ελλάδα. Η εταιρία θα συνεργαστεί με τρίτους για το service των μοντέλων της, μιας και αυτά έχουν πολύ μεγάλα διαστήματα service (100.000 χλμ το U5).