Επίσημο: Koenigsegg Gemera, τετραθέσιο, 2,0-λιτρο, 3κύλινδρο υβριδικό με 1.700 άλογα

Σχετικά άρθρα

Η Koenigsegg μαζί με το Jesko Absolut, παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο, το Gemera, το οποίο είναι το πρώτο τετραθέσιο μοντέλο στην 25χρονη ιστορία της εταιρίας, με τον Christian von Koenigsegg να το χαρακτηρίζει ως Mega-GT, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Το Gemera είναι μια εντελώς νέα κατηγορία αυτοκινήτου όπου τα extreme megacar συναντούν ένα ευρύχωρο εσωτερικό και απόλυτη περιβαλλοντική συνείδηση. Το ονομάζουμε Mega-GT.

Το Gemera μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες και τις αποσκευές τους, με την πρόσβαση στο εσωτερικό να γίνεται μέσω δύο τεράστιων διεδρικών θυρών. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου αγγίζει τα 3 μέτρα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι υπάρχει αρκετός χώρος μέσα για την άνεση των επιβατών.

Η καμπίνα του Gemera είναι γεμάτη με ανέσεις, όπως δύο κεντρικά τοποθετημένες οθόνες για τους εμπρός και πίσω επιβάτες, εμπρός και πίσω ασύρματους φορτιστές, συμβατότητα με Apple CarPlay, σύνδεση στο διαδίκτυο και Wi-Fi hotspot, ηχοσύστημα τελευταίας τεχνολογίας με 11 ηχεία, εξωτερικές και εσωτερικές κάμερες, τριζωνικό κλιματισμό και 8 ποτηροθήκες από ανθρακονήματα, με τις δύο μπροστινές να θερμαίνονται και να ψύχονται.

Εκεί, όμως, που μένεις με το στόμα ανοιχτό, είναι με το κινητήριο σύνολο. Πιο συγκεκριμένα, πίσω από τους επιβάτες και κάτω από το καπό βρίσκεται ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο, συνολικής απόδοσης 1.700 ίππων και 3.500 Nm ροπής. Ο twin-turbo 2,0-λιτρος, τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, και φέρει την Freevalve τεχνολογία.

Το όνομα του κινητήρα είναι Tiny Friendly Giant (TFG) και είναι ο πρώτος κινητήρας παγκοσμίως που δεν θα διαθέτει εκκεντροφόρους. Στον κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους η οδήγηση των βαλβίδων γίνεται πνευματικά. Σε αντίθεση με τους εκκεντροφόρους που είναι παθητικά συστήματα, αυτό είναι ενεργητικό που σημαίνει ότι μπορείς να το ρυθμίσεις να έχει τα χαρακτηριστικά που θες χωρίς συμβιβασμούς. Πλέον για κάθε ταχύτητα περιστροφής του μοτέρ και για κάθε θέση του γκαζιού μπορείς να έχεις την βέλτιστη ρύθμιση βαλβίδων.

Ο μικρός τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 600 άλογα και 600 Nm, με τα υπόλοιπα 1.100 άλογα να προέρχονται από τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, ένας για κάθε τροχό στον πίσω άξονα, και ο τρίτος είναι ενσωματωμένος πάνω στον στρόφαλο του κινητήρα. Ο Koenigsegg αναφέρει ότι το Gemera επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ υπόσχεται ότι το 0-400 χλμ/ώρα είναι σε ρυθμό ρεκόρ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και σύστημα torque vectoring.

Ο κινητήρας καταναλώνει οποιαδήποτε ανανεώσιμη πηγή καυσίμου, όπως αιθανόλη, μεθανόλη, E85 ή κανονική βενζίνη, και έχει τουλάχιστον ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, όπως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με χρήση μόνο των ηλεκτροκινητήρων, το Gemera μπορεί να πιάσει τελική μέχρι τα 300 χλμ/ώρα, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία ανακοινώνεται στα 50 χιλιόμετρα, καθώς διαθέτει μπαταρία 15 kWh.

Η παρουσίαση του μοντέλου έγινε στο περίπτερο της εταιρίας στην έκθεση της Γενεύης, και η παραγωγή του Gemera θα περιοριστεί στις 300 μονάδες, με κάθε μια να κοστίζει περίπου €1,5 εκατομμύριο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα