Η Mercedes αποφάσισε να μην κάνει καμία άλλη δράση εναντίων της Ferrari και της FIA για την μεταξύ τους συμφωνία σχετικά με το περσινό power unit της ιταλικής ομάδας, παρά το γεγονός πως η γερμανική εταιρία βρισκόταν ανάμεσα στις επτά ομάδες που εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση στην οποία εξέφραζαν πως είναι “έκπληκτες και σοκαρισμένες” από την απόφαση.

Οι ομάδες έστειλαν μια επιστολή διαμαρτυρίας στον πρόεδρο της FIA, Jean Todt, παραθέτοντας του μια σειρά ερωτήσεων σχετικά με τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε η FIA να σταματήσει την έρευνα της κατά της Ferrari.

Η FIA απάντησε στις ομάδες, υποστηρίζοντας πως δεν είχε τις “αδιαμφισβήτητες αποδείξεις παραβίασης των κανονισμών από την Ferrari” και έτσι, προκειμένου να αποφευχθούν οι αρνητικές συνέπειες που θα συνεπαγόταν μια μακρά διαμάχη, αποφάσισε να συνάψει τη συγκεκριμένη συμφωνία με την ιταλική εταιρία.

Επίσης και ο Todt απάντησε στις ομάδες, εκφράζοντας την οργή του για αυτή τους την απόφαση αυτή, με τις ομάδες να είχαν προγραμματίσει μια κοινή συνέντευξή τύπου στο περιθώριο του GP της Αυστραλίας, προτού αυτό ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού.

Τελικά η Mercedes αποχώρησε από την κοινή διαμαρτυρία των επτά ομάδων και δεν θα είναι μέρος μιας πιθανής μελλοντικής δράσης των υπολοίπων έξι πλέον ομάδων, ενάντια στη Ferrari και στη FIA για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη δήλωση γιατί η Mercedes αποφάσισε να διαφοροποιήσει την στάση της, με φήμες να θέλουν την Daimler, την μητρική εταιρία της Mercedes-Benz, την Daimler να κρύβεται πίσω από την συγκεκριμένη απόφαση, η οποία θεωρείσαι πως εάν η διαμάχη ανάμεσα στις δύο πλευρές φτάσει στις δικαστικές αίθουσες, τότε θα μπορούσε να είναι καταστρεπτική τόσο για την εικόνα της Formula 1, όσο και για την εικόνα της ομάδας της Mercedes.

Μάλιστα δημοσιεύματα θέλουν τον CEO της Mercedes, Ola Kallenius να έχει συνομιλίες με τον πρόεδρο της Ferrari και της Fiat, John Elkann, συνομιλίες που οδήγησαν την Mercedes να αλλάξει την στάση της.